Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie filmt onze grote dag?

  15-4-2009 16:53:48
Hallo,
Mijn toekomstige en ik stappen op 6 juni in het huwelijksbootje.
Steeds meer en meer denk ik erover om iemand te zoeken die ons huwelijk wil filmen.
Ik heb reeds even de prijzen bekeken en je zit al snel tussen de 400 en 700 euro. Dat is toch ietsje boven budget. Iemand tips of interesse om ons te helpen?

Isabelle
27-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1394


Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik15-4-2009 17:47:03

Hey,
wij hebben ook laatst besloten om ons huwelijk te laten filmen en die prijzen vind ik toch schappelijk hoor. Die mensen bewerken de beelden achteraf en het monteren neemt toch wel wat tijd in beslag.
Er zijn ook mensen die uren filmen en het onbewerkt afleveren, is goedkoop maar dan kijk je naar uren saai beeldmateriaal.
Een bewerkte versie duurt niet zo lang en is boeiend en leuk om telkens opnieuw te zien. En ze zijn toch wel de ganse dag aanwezig.
Veel succes!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-4-2009 23:01:07

Veel succes ermee. Ik vind ook geen goedkope. Ik vind het ook al rap duur hoor. Voor mij moet dat ook niet perfect gemonteerd worden. Als ik al maar wat stukskes kan terug zien. Ik dacht aan een student. Ik heb scholen gezocht maar vind er niet direct hier in de omgeving. Als jij nog iets vindt...
groetjes, Carolina



FILIP

 Meld misbruik16-4-2009 8:33:17

Beste Isabelle, kijk hier eens op deze site, bij F.D.VIDEOPRODUCTIES, en informeer eens naar mijn prijzen, we komen wellicht tot een overeenkomst.
Mvg,
Filip



Rik

 Meld misbruik16-4-2009 14:33:11

Het kan ook zo goed als gratis :)
meer info@discovideo.be
grtz



Bart

 Meld misbruik16-4-2009 15:15:00

Hey Isabelle, De keuze om het huwelijk te laten filmen is voor iedereen persoonlijk, maar we hebben nog nooit gehoord dat iemand spijt heeft gehad om zijn huwelijk te laten filmen. Het is zo dat bewegende beelden veel meer zeggen en een blijvende herinnering is aan een dag die men (normaal gezien) maar 1x meemaakt.
De prijs van een videograaf is niet alleen voor die dag dat hij aanwezig is (want dat is maar een fractie van hetgeen hij er in het totaal aan spendeert van tijd.) bv. 1 dag filmen & 4 dagen bewerking en montage.
Verder moet je rekening houden met de kwaliteit van de film en het materiaal dat gebruikt wordt.
Een tip : Als je er niet al te veel aan wilt uitgeven en het maakt je zoals Carolina niet uit of het mooi gemonteerd is of niet. Dan kan je het best gewoon een goedkope digitale camera kopen in de mediamarkt en het laten filmen door een familie-lid, maar dan kan je natuurlijk niet hetzelfde resultaat of kwaliteit verwachten hè. Je bent dan goedkoop gesteld en hebt iets om naar te kijken. Als je daar achteraf regelmatig nog eens naar zal kijken is natuurlijk een andere vraag. ;o) Op die manier kan je zo wel op veel gaan besparen, maar ik ben echter van mening dat je beter iets moois hebt om te herbekijken, want een video of fotos zijn een van de belangrijkste zaken die een blijvend aandenken zijn aan je trouwdag. Dus die kunnen best zo goed mogelijk zijn hè. Succes ermee en moest je vragen hebben, dan hoor ik het wel.
Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )



Sofie
7-9-2008
 Meld misbruik17-4-2009 10:17:01

info@lfantproductions.be



kurt

 Meld misbruik21-4-2009 10:40:17

kurtvermylen@hotmail.com



Guy

 Meld misbruik21-4-2009 17:00:34

Hey, je kan uieraard ook altijd even kijken naar www.foto-videoreportage.be .

mvg
Guy



bjorn

 Meld misbruik28-4-2009 9:51:18

hallo ik wil wel filmen op jullie grote dag ik vraag 250 euro


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info