Nu Online
Momenteel zijn er 112 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis India

  23-8-2005 20:48:50
Hallo iedereen,

wij hebben deze avond al wat reisboeken zitten doorsnuffelen op zoek naar wat mogelijk onze huwelijksreis zou kunnen worden.

Eén van de zaken waar ons oog op viel, was een rondreis door India. Iemand van jullie ervaring met dit land?

groetjes
kathleen
03.12.05

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 662


Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik23-8-2005 20:56:29

Hallo Kathleen,

Wij gaan op huwelijksreis naar India. We gaan voor 4 weken rondtrekken in Rajasthan plus naar Varanasi.
Het is niet onze eerste reis naar landen als deze: oa Cambodja, Laos, Birma, Maleïsie, Thailand stonden op programma.
Wij doen dit steeds met de rugzak, niet met begeleiding.

Ik weet niet of het de eerste keer is dat jullie richting deze landen trekken?

Groetjes,
Sophie



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik23-8-2005 21:03:09

Hey Sophie,

voor ons zou het inderdaad de eerste keer zijn naar India ... vandaar onze vraag

kathleen



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik23-8-2005 21:09:46

Hey Kathleen,

Als het je eerste reis is naar Azië is India niet te onderschatten.
Nu, als je een begeleide reis doet is het wel niet zo zwaar hoor.
India is een prachtig land: vol kleuren, prachtige cultuur, natuur, kamelentochten die je kan ondernemen.
Het is héél romantisch omdat je in de oude paleizen van de maharaja's kan slapen...is echt super om te doen als huwelijksreis.
Ik weet niet voor welke regio zouden opteren maar Rajasthan is normaal gezien wel 3 weken waard met als topper: de Tai Mahal in Agra. Als je daar bent kan je er nog voor kiezen om naar Varanasi door te trekken: het echte India...daar kan je boottocht doen op de ghats en de rituelen zien van de "wasrituelen" in de Ganges. Dit is het echte India. De meeste Indiërs komen naar hier om te sterven. Je kan daar ook die rituelen meemaken (vanop afstand natuurlijk). Het is indrukwekkend. Men zegt altijd: Varanasi zien en sterven.

Mocht je nog vragen hebben, geef gerust een seintje.

Groetjes,
Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums