Nu Online
Momenteel zijn er 111 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Ellen: Naamkaartjes/Steentjes

  12-4-2009 17:58:14
Hallo Ellen,
in een vorig topic las ik dat jullie steentjes gebruiken ipv naamkaartjes. Wij zoeken ook iets "originelers" dan de gewone papieren kaartjes. Maar hoe moet ik het me precies voorstellen met die steentjes? En waar heb je die precies gehaald?

Alvast bedankt voor je antwoord.

Een naamgenootje :-)

Ellen
12-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1189


Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik12-4-2009 19:19:46

het zijn witte kalksteentjes genaamd Carrara Die kan je gewoon in de doe het zelf zaak kopen in verschillende maten. Ik had 1 grote zak met steentjes 2-4 cm. (staan nu in reclame in hubo).
Die heb ik dan met een speciale stift (AVA) beschildert met de naam van die bepaalde persoon.. Die stiften kan je in alle kleuren krijgen, waardoor het ook mooi bij alle versiering past.

23 mei is onze trouwdag, en ik ga ook gedetailleerde foto's maken van onze versiering dus dan zal ik het laten zien :)

Groetjes

Ellen
23 mei 2009



Ellen
12-9-2009
 Meld misbruik13-4-2009 14:05:58

Hey Ellen, bedankt voor de tip. 'k Ga morgen eens langsgaan bij Hubo :-)



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik13-4-2009 20:50:44

Ik had er hier gezien:
http://www.mariage-avenue.com/produit/1417/25-galets-bl...
maar 'k weet niet of ze in Belgie ook leveren...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...