Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan iedereen

  5-1-2004 21:49:16
Graag wil ik iedereen bedanken voor de antwoorden die me tot nu toe geholpen hebben. Ik ben sinds september bezig met onze trouw te plannen en heb af en toe een beroep gedaan op jullie.
Nu heb ik al een voorbeeld voor ons drukwerk (die we zelf maken), onze feestzaal en sinds vandaag mijn kleed!! Volgend op het lijstje is fotograaf en DJ...
Veel succes aan allen, een mooie trouwdag gewenst en een liefdevol leven!

Eva

Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1302


Marjolein

 Meld misbruik5-1-2004 23:51:37

Hallo,

ik zie dat je nog op zoek bent naar een fotograaf. Ik kan je Wim Simoens van Merelbeke aanraden. Heel sympathieke man, niet duur en heel mooie foto's. Hij rekent bovendien geen verplaatsingskosten aan.
Veel succes!



tina

 Meld misbruik6-1-2004 8:11:33

hoi,ik ken dan weer een taxi en ook dj.taxi:patrice uit lokeren en studio partysound uit wetteren.
Bij ons zullen ze het ook zijn omdat we hen al op zulke dagen hadden en goede service gaven. neem eens contact op met hen.van prijs vallen ze mee en ze staan ook in gent op de beurs.
mijn mail:twin_towers_1@msn.com
succes



Letitia

 Meld misbruik6-1-2004 8:13:05

Das graag gedaan Eva, ik heb zelf veel raad gevraagd op deze sites en zelfs enkele meisjes beter leren kennen! Wat de fotograaf betreft, mijne is echt uniek, wat hij doet vind je nergens anders, kwa originaliteit in het ontwerp van de album en kwa foto's. Je moet het gezien hebben! Hij staat op sommige beurzen: http://www.lovingyou.be/devic/index1.html
Dus zo te horen heb je eindelijk je kleed gevonden? En welke is het? Waar heb je die gevonden als ik het mag weten. Hier is mijn email: letitia.p@salvacarro.be
Groetjes



Eva

 Meld misbruik6-1-2004 15:29:07

Mijn kleed heb ik laten maken bij 'Steven' in Torhout. Het wordt een verrassing voor iedereen!
Nog bedankt voor de tips.



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik6-1-2004 23:32:17

Hallo Eva, zou het mogelijk zijn om het voorbeeld van je drukwerk even door te sturen naar het adres: ellengilis@belgacom.net. Ik wil ze namelijk ook zelf meken maar heb er totaal nog geen idee van! dank je wel



Kathy

 Meld misbruik7-1-2004 11:32:48

hallo Eva,
Waar is die bruidzaak ergens in Torhout? IK ben nl van Roeselare, en begin deze maand aan mijn jurkzoektocht....Wie weet kom ik ook daar terecht. Onze uitnodigingen zullen we ook zelf maken. We zullen werken met een foto van ons beiden op de voorkant..hoe is het bij jullie?
groetjes
Kathy



Nathalie

 Meld misbruik8-1-2004 9:30:22

Eva,

Kan je me jouw drukwerkje dat je uitgewerkt hebt ook eens doorsturen?
Is er iemand die me kan helpen bij het zoeken van een hairstylist en visagiste?
Ik zou graag iemand aan huis hebben, want het gaat die dag zelf al zo stressy zijn.
Ik vind niemand in regio mechelen, meer bepaald heist-op-den-berg.
Is er iemand van jullie meisjes die me iemand van omstreken kan aanbevelen?
natje18@hotmail.com



Eva

 Meld misbruik8-1-2004 10:50:01

Mijn kleed komt van Ceremoniekledij Steven in Torhout, ligt op de baan Torhout-Brugge. Hele goede service, geduldig, en alles kunnen ze voor je maken.
De uitnodigingen kan ik niet doormailen, maar hier een korte uitleg: het is een klein boekje geworden, kaft vooraan en achteraan in donkerblauw reliëfpapier of gegolfd karton, weten we nog niet. Samengehouden mer raffia of hoe heet dat touwtje?
Binnenin blaadjes perkamentpapier met op ieder blaadje een stukje tekst...
Tijl en Eva...
maken van hun huwelijksplannen werkelijkheid ...
en nodigen u uit op...
17 september 2004...
Vanaf 15u30 in het gemeentehuis te ... enzovoort...
Vooraan op de kaft gaan we misschien 'JA!' of 'Wij trouwen' of onze namen schrijven... we zien nog wel.
Ik zoek ook nog een goede visagiste en kapper, DJ (betaalbaar, want we hebben een klein budget) en fotograaf omgeving Oostende.
Aan allen nog veel succes.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik9-1-2004 16:56:58

Dag Eva,

Ik las dat je kleed van Torhout komt, maak je daar best een afspraak voor je langs gaat? Zijn ze geduldig, want ik vrees dat ik niet op 1 2 3 zal kunnen beslissen, weet je hun sluitingsdag, of hebben ze toevallig een website?

Groetjes,

Emmely



Frederick

 Meld misbruik10-1-2004 10:02:54

Hoi Eva (en de andere natuurlijk),

Ik zie dat je een fotograaf zoekt in de regio Oostende.
Ikzelf ben student fotografie en kan een mooie reportage voor u maken (tegen een zeer schappelijke prijs (lees: kostprijs)). Mail me gerust eens om verder af te spreken of om voorbeelden te zien.
Ik ben ook van Oostende, dus wat dat betreft, geen probleem hé.

Groetjes,

Fré



Frederick

 Meld misbruik10-1-2004 10:03:58

Nog even vermelden dat ik u ook kan helpen bij het vinden van een goede visagiste en DJ regio Oostende.

Tot zo



Eva

 Meld misbruik14-1-2004 19:32:30

Bij Steven zijn ze zeer geduldig! Het is op afspraak maar je bent dan ook de enige, en hebt alle tijd en kan ze alles vragen. Eerst mag je in boeken kijken en zowat je smaak aangeven, je mag ook eens langs de rekken en vragen wat je wil passen. Ik heb denk ik bijna ale rokken, topjes en kleuren gepast. Nooit één zucht gehoord, ze stelde zelf van alles voor om te passen, wou me niet overhaasten, bleef supervriendelijk, gaf veel uitleg en advies. Uiteindelijk maakt ze mijn kleed zelf en dat voor geen geld! Zeker een aanrader, ze zijn ook niet opdringerig of zo.

Aan Fré, hoe oud ben je? Hoeveel is die kostprijs dan?



tina

 Meld misbruik15-1-2004 17:55:17

Hoi eva,Ik weet niet of je intussen al een fotograaf gevonde ne hebrt en een dj maar inderdaad de fotograaf raad ik je ook wim simons aan en als dj zou ik zeggen luister eens naar partysound.bel of mail eens naar hem en vraag een bestek.Je weet nooit dat het toch kan meevallen in je budget.stuur me eens een mailtje en stel me op de hoogte.
Groetjes



kristien

 Meld misbruik17-1-2004 17:29:31

Dag Eva en co,Als er mensen zijn die volgend weekend niets te doen hebben dak beveel ik je zeker de beurs in Gent aan.Ik heb er alvast een afspraak met partysound want die is er ook en rent-a-priest evenals taxi's staat ook al op mijn lijstje.voor de rest zien we wel.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...