Nu Online
Momenteel zijn er 86 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bezinningstekstje en kaft misboekje

9-4-2009 16:18:40
Hey allemaal

Ik ben nog op zoek naar een mooi bezinningstekstje of spreukje om in het misboekje te zetten. Hoe werken jullie je misboekje af? Kan je hiervoor bij een drukker terecht?

Groetjes Caroline

Van Gelder
18-8-2018
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2355

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-4-2009 18:44:14

Wij hebben onze naam en datum laten drukken. Hetzelfde als vooraan op onze uitnodigingen. Zo konden ze dezelfde mal gebruiken wat het ook goedkoper maakte. We hebben ook papier gekozen dat op onze uitnodigingen lijkt.

groetjes, Carolina

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik10-4-2009 11:50:31

Hey,
Kijk eens op http://www.gedachten-gedichten.nl en neem dan gedichtenindex. Daar staan veel tekstjes/gedichtjes op over de liefde. Misschien zit daar iets leuks tussen voor jullie?
Op de voorkant van het misboekje ga ik een foto zetten van ons twee met onze namen en de datum en plaats eronder en op de eerste pagina wil ik ook een klein gedichtje zetten. Veel succes ermee!

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik10-4-2009 12:50:13

Liefde is …

De vonk van een onsterfelijk vuur,
de warmte die je aanvoelt wanneer je bij elkaar bent
en die je omarmt met al haar gloed.

Liefde is …

dit hebben wij vooraan in ons misboekje.
groetjes, Carolina

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik10-4-2009 14:07:12

Dag Caroline,

je kunt natuurlijk altijd naar een drukker hiervoor gaan.

Wij gaan echter onze misboekjes zelf samensteken. De kaft zal hetzelfde papier zijn als onze uitnodiging, die we ook zelf maken. Het is een soort felpaars en onze namen zullen dan in het zilver geschreven zijn. Bovendien hangen wij aan elk boekje twee gelukspoppetjes in de vorm van bruidspaar (echt heel leuk en bij de AVA gevonden). Op de eerste pagina komt dan een gedicht dat ik gevonden heb bij de eerder genoemde webpagina gedichten-gedachten (of omgekeerd:-)).

Groeten,
Eva

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...