Terug naar overzicht
Wij hebben onze naam en datum laten drukken. Hetzelfde als vooraan op onze uitnodigingen. Zo konden ze dezelfde mal gebruiken wat het ook goedkoper maakte. We hebben ook papier gekozen dat op onze uitnodigingen lijkt. groetjes, Carolina
Hey,Kijk eens op http://www.gedachten-gedichten.nl en neem dan gedichtenindex. Daar staan veel tekstjes/gedichtjes op over de liefde. Misschien zit daar iets leuks tussen voor jullie?Op de voorkant van het misboekje ga ik een foto zetten van ons twee met onze namen en de datum en plaats eronder en op de eerste pagina wil ik ook een klein gedichtje zetten. Veel succes ermee!
Liefde is …De vonk van een onsterfelijk vuur,de warmte die je aanvoelt wanneer je bij elkaar benten die je omarmt met al haar gloed.Liefde is …dit hebben wij vooraan in ons misboekje.groetjes, Carolina
Dag Caroline,je kunt natuurlijk altijd naar een drukker hiervoor gaan.Wij gaan echter onze misboekjes zelf samensteken. De kaft zal hetzelfde papier zijn als onze uitnodiging, die we ook zelf maken. Het is een soort felpaars en onze namen zullen dan in het zilver geschreven zijn. Bovendien hangen wij aan elk boekje twee gelukspoppetjes in de vorm van bruidspaar (echt heel leuk en bij de AVA gevonden). Op de eerste pagina komt dan een gedicht dat ik gevonden heb bij de eerder genoemde webpagina gedichten-gedachten (of omgekeerd:-)).Groeten,Eva