Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

leuke ideen voor trouwfeest

  8-4-2009 9:57:14
hallo over precies 1 maand is het zover, ik ben op zoek naar leuke orginele dingen die we op het feest kunnen doen, ik heb bv als de gasten binnen word er een foto gemaakt en zij moeten dan een groot hard vasthouden, wie heeft nog leuke tips

franca
16-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1987


inge
27-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 10:13:41

Spelletjes spelen ed. breekt meestal de stemming.
Overlaatst heb ik wel eens gezien dat iemand met een micro rondgaat en de gasten intervieuwt, dat wordt dan vastgelegd op camera, dat was leuk.
Zelf doen wij niks, ik wil ook niet dat mijn gasten iets doen.
Have fun!



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik8-4-2009 10:30:28

Hey,

idd als je aan tafel zit, zijn spelletjes ed niet zo leuk- dan duurt t veel langer eer t dansfeest begint ook.
Maar tijdens de receptie is wat animatie zeker leuk! Wij hadden een act. onze zaal was een oud klooster en dus liep er nog een Abt rond. Die vertelde wat van de historie, op een hele leuke en grappige manier. En ook heel wat platte en minder platte moppen...
Ook werden er foto's genomen van iedereen. t Is heel moeilijk om iedereen voor de camera te krijgen, maar ook dat werd bij ons opgelost door de Abt. Hij vroeg iedereen om zich te laten inkaderen (wij hadden ook een kader die de mensen dan moesten vasthouden)... Vond iedereen heel leuk en was heel geslaagd!
Tijdens t avondfeest zelf hadden we tussen voor en hoofdgerecht mijn broers die een filmpje in mekaar hadden gestoken met kinderfoto's van ons, en de fotograaf had al wat foto's van de reportage om te laten zien. Hierbij is wel heel veel tijd 'verloren', omdat t dan later wordt eer de mensen kunnen dansen!
Na t eten heeft de Abt nog een Donderpreek gehouden en konden we met de openingsdans van start...
Dus... ik denk dat je je animatie en spelletjes best beperkt tot de receptie, maar als jullie misschien niet zoveel willen dansen en liever spelletjes doen... ;)
Ik heb je misschien helemaal niet geholpen... ;s
Als jullie je maar amuseren!!
groetjes,
Nele



Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik8-4-2009 17:39:41

Hey,

Ik heb ergens op het internet wel een pagina gevonden met veel en leuke huwelijksdagspelletjes. Anders stuur je me maar een mailtje ( brenda@garagebastien.be ) en dan mail ik het je door.
Groetjes,

Brenda.
22/05/2010



Mariëlle
18-7-2009
 Meld misbruik8-4-2009 21:14:46

Wij leggen op de tafels "feestregels', gewoon wat flauwe zever eigenlijk, maar best wel grappig (allee, vind ik zelf toch).Daar staat bv ook in dat de mensen gewoon mogen wuiven als ze naar huis gaan, ipv ALWEER kussen, terwijl jij je eindelijk staat te amuseren. Als je wil, mail ik 'm. Stuur maar een mailtje dan: marielle_2001@hotmail.com



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik9-4-2009 7:58:02

Wij hebben ook wat teksjes op tafel liggen...

- De oorzaak van dit feest is het bruidspaar, de gevolgen zijn voor u zelf.

- Het feest begint bij het begin maar het einde is ver zoek.

- Alle moderne kledij is toegestaan behalve: Mouwen zonder jurken en pijpen zonder broeken.

- Wie kwaadgeluimd hier binnenhuppelt, wordt opgevrolijkt of eruit geknuppeld.

- Het is voor getrouwde mannen/vrouwen verboden te laten merken dat het huwelijk geen lolletje is, dit om te voorkomen dat het feest voortijdig is afgelopen.

- Iedereen zorgt voor een goed humeur.

- Voor die gezichten welke niet in de vereiste plooi zijn, wordt het strijkijzer warm gehouden voor een facelift.

- Voor het zingen van feestliederen moet iedereen uit volle borst meezingen, ook die geen volle borst hebben.

- Bij het zingen gelieven de hakkelaars iets eerder te beginnen, zodat allen tegelijk eindigen.

- Het is ten strengste verboden het glas van uw buurman of buurvrouw te ledigen zolang deze het zelf nog kan.

- Het is verboden om eventuele hulpmiddelen zoals contactlenzen, kunstgebitten, korsetten e.d. met elkaar te ruilen; iedereen feest met zijn eigen gereedschap.

- Tevens is het verboden het gebit aan tafel uit te doen, daar dit aanleiding kan geven tot diefstal.

- Ontdekkingsreizen onder tafel zijn ten strengste verboden.

- Alle gasten worden verzocht na afloop van het feest zijn eigen man of vrouw, vriend of vriendin mee te nemen en niet een ander er mee op te schepen.

- Iedereen die iets wil doen, gelieve dit niet te laten en zij die iets willen laten, gelieve dit zachtjes te doen.

- Wie met iets leuk uit de hoek komt, hoeft niet bang te zijn er weer ingetrapt te worden.

- Bij het naar huis gaan, overtuigen een ieder zich of hij wel in het bezit is van z'n eigen jas, -z'n eigen verstand en z'n eigen vrouw of man, vriend of vriendin. Er zal geen gelegenheid tot ruilen zijn.

- Wie opmerkingen heeft over dit feest moet binnen 2 maanden zelf een beter feest geven.


Veel plezier.

Gr.
Tessa



tami
26-6-2010
 Meld misbruik14-4-2009 14:39:28

franca,

wij gaan op elke tafel een wegwerp-fototoestel zetten en vlak voor het diner aan elk van de aanwezige gasten vragen om een 3 of 4-tal foto's te maken van wat ze willen, maar min. 1 van hun buren aan de overzijde van de tafel. Zo werkt iedereen mee aan ons souvenir-album en zijn we zeker dat elke aanwezige min. 1 of 2 keer op een foto staat... Daarna zetten we dan alles op een blog zodat iedereen die kan bezoeken en downloaden.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...