Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn verloofde wil geen trouwring

  7-4-2009 20:04:43
hoi
mijn verloofde wil geen trouwring, hij vindt dit geldverspilling want hij gaat hem toch niet aandoen
zijn er nog koppels waarbij de bruid wel een trouwring krijgt maar de bruidegom niet?
vind dit zo raar...

grtjs
Lobke

Lobke
13-11-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1565


werner
28-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 20:32:09

Mijn verloofde zag dit ook niet zitten maar ik heb hem toch kunnen overtuigen!
Blijven zagen tot hij toegeeft zou ik zeggen!
Veel succes!
Groetjes, Nathalie



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 20:53:04

Nog nooit gehoord nee. Misschien is een tatoeage ve ring wel een oplossing als hij niet van juwelen houdt?
Of mss eens naar een juwelenontwerper gaan dan kan hij zelf structuur, kleur,... van de ring bepalen en vindt hij meer zijn smaak?
Komt wel goed.
Gr



danny

 Meld misbruik7-4-2009 20:58:22

ik ben ondertussen voor een tweede keer getrouwd en wou nu absoluut geen ring meer. Mijn vrouw heeft wel zelf voor een dubbele ring gekozen die met een kleiner ringetje aan elkaar hangen, zij vond het wel belangrijk en voor haar was die dubbele ring symbolisch voor onze relatie. Enkel ik vond het een geldverspilling en voor mij heeft het ook geen enkele emotionele waarde. Ik heb ook geen ring nodig om te weten of mijn relatie goed zit of niet en die ring zal mijn relatie ook niet in stand houden.
T zal waarschijnlijk een mannending zijn dat ze daar minder waarde aan hechten en ik zou me daar niet te druk in maken, zolang hij maar respect heeft voor jouw keuze om zelf een ring te dragen en die kan je dan ook in de kerk of gemeente aansteken. Als hij geen ring wil, niet aandringen maar laten doen. Als je blijft aandringen om hem iets te laten doen wat hij niet wil, wat is de waarde van zo een ring dan? buiten het feit dat het veel geld kost en mooi oogt achter het altaar als de ringen worden aangestoken?



Krista
30-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 22:14:41

Hey Lobke,

Mijn toekomstig ventje vond het eerst ook niet nodig om een trouwring te hebben. Hij gaat hem bijna nooit dragen ( gaat niet met z'n werk ) en wilde er dus ook niet veel geld aan uitgeven. Maar uiteindelijk vond hij zelf dat geen ring ook niet echt een oplossing was. Daarom hebben we voor hem een eenvoudig exemplaar gezocht in staal voor een schappelijk prijsje (65€). En een deel van wat hij uitgespaard heeft, heb ik aan mijn ring gespendeerd ;-)
Ik zou daar niet te veel heisa over maken, want dat werkt toch maar averechts. Gewoon wat alternatieven proberen te zoeken en misschien verandert hij dan ook wel van gedacht. Zo had m'n zus eerder al voorgesteld om een ring van zilverklei te maken. Kost ook bijna niks en kan je hele leuke dingen mee doen. Misschien is dat een optie voor je verloofde?

Groetjes,
Krista
30/05/09



Karen
4-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 22:25:28

Hier juist hetzelfde,mijn verloofde mag het voor het werk niet dragen,in het weekend niet voor de voetbal+heeft hij ook eczeem aan zijn handen waardoor hij denkt er dan toch alleen maar last van te hebben.
Daarom dus eerst gedacht om voor hem geen ring te nemen.Ook gedacht aan tatoeage voor ons beiden maar dat werd ons afgeraden omdat dat zo fijn is,zou nogal snel vervagen.Dus na wikken en wegen dan toch besloten om voor hem ook een ring te nemen,omdat we ook geen alternatief vonden voor tijdens de plechtigheid,maar het zal dus ook een goedkoper exemplaar worden want het zal daarna toch in de kast belanden.
Hopelijk geraak je eruit,
Succes.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-4-2009 7:27:44

mijn man wou ook geen ring. Uiteindelijk heb ik hem een goedkoop ding aangesmeerd en als we nu weg gaan, doet hij het wel aan...

vind ik ook stiekem wel fijn!



Kim
8-5-2009
 Meld misbruik8-4-2009 7:53:56

halloo

Men ventje wou ook geen ring. En zeker al geen duur exemplaar. Doordat hij hem al niet mag dragen op zen werk voor veiligheidsredenen en de zondag gaat hij er niet echt op denken vrees ik. Wij hebben dan maar gekozen voor een ring in titanium. Die zijn sterk, veranderen niet, vinden wij heel mooi, en licht om te dragen, en zeker niet duur. De juwelier zei dat deze wel meer werden gekozen voor een huwelijk. Ik weet dat hij toch in de kast zal liggen maar wou toch iets rond zijn vinger schuiven :).
gr kim



jessy
12-6-2009
 Meld misbruik8-4-2009 9:27:07

Je kunt ook een gouden oorringetje of hangertje met iets gegraveerd in geven.

Groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik8-4-2009 13:36:54

Ik zou voor je toekomstige iets goedkoops kopen, desnoods zilver ofzo. Zo heeft hij toch een ring, maar is er niet teveel geld aan verspild.

Het budget dat wordt uigespaard door zijn goedkope ring kan je in jouw mooie dure ring steken. ;-)
Iedereen content.



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik8-4-2009 13:55:16

mijn verloofde gaat ook enkel zn trouwring in het weekend kunnen aandoen, want hij mag dit niet op zijn werk aan doen. Maar hij koopt wél een trouwring, het zou maar een raar zicht zijn in de kerk of voor de wet dat enkel de bruid een ring over de vinger krijgt geschoven, niet?



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-4-2009 14:39:55

Je hebt ringen nodig. Een bevriend koppel is voor de wet getrouwd, dit moest rap rap gaan. (paperassen, bouwgrond,geldzaken,...)Zij hadden hier eerst nog niet aan gedacht maar op het gemeentehuis zeiden ze dat ze ringen nodig hadden. Ze zijn dan nog vlug ergens een paar gaan zoeken.

groetjes, Carolina



Greet
18-7-2009
 Meld misbruik15-4-2009 23:25:40

Ach... mijn vriend (verloofde) wil een ring met een opening... Zodat zijn vinger kan ademen.. :-) sommige mensen in mijn omgeving vinden het maar bizar 'ring staat symbool voor de liefde zonder begin en einde' een ring met een einde en een begin doet de symboliek teniet... Als mijn vriend zo'n ring wenst, dan zullen we zo'n ring zoeken.. Het gaat toch om hetgeen ik en jij zelfs vinden en toch niet om hetgeen de rest van de wereld erover denkt.. Dus als hij geen ring zou willen, dan zou ik hem een spreuk of persoonlijk briefje in een ringendoosje geven op het gemeentehuis. :-) Dan kan hij het voor eeuwig in zijn portefeuille bewaren als hij dat wenst. :-)



Lilian
2-10-2009
 Meld misbruik6-7-2009 20:51:49

Hoi Lobke,
Mijn vriend wil ook geen ring dragen. Wij kopen voor hem een mooi horloge en voor mij een ring. Zo kunnen we toch iets uitwisselen en in het horloge kan net zo goed een inscriptie als in een ring.
Misschien ook iets voor jullie?
Grz
Lilian


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info