Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsboeket of niet...

  7-4-2009 13:46:40
Hoi,

Nog een kleine 6 maand en het is zover, ik begin alvast af te tellen! Ben aan het surfen op het net naar vb'en van bruidsboeketten maar vind er maar niets aan...heeft iemand goeie site of een alternatief?

groetjes Valerie

Valerie
18-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1031


Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-4-2009 14:01:37

je kan altijd eens langsgaan in een bloemenwinkel, die hebben meestal ook boeken om in te kijken



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:05:18

Hallo,

Bij ons is het ook nog +/- 6maanden en het bruidsboeket wil maar niet lukken...
Heb wel contact gezocht met Hilde Houtmeyers maar tot op heden nog niets van gehoord.
Ben aan het twijfelen tss orchidee of aronskelk.

Veel succes.

Gr.
Tess



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:10:39

Hallo,

Ik was in de bloemenwinkel langsgeweest, daar hadden ze een boekje liggen met allemaal bruidsboeketten. Daarin heb ik het perfecte boeket gevonden! Ikzelf had ook wel zaakjes op internet gevonden, maar niet helemaal wat het moest zijn. Zou gewoon al eens gaan horen in de bloemenwinkel.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



nele
8-8-2009
 Meld misbruik7-4-2009 15:05:03

Hey lieve medebruidjes,

Nog 4maandjes en mijn venteke kan mij mijn bloempjes geven. Aangezien ik geen enkel mooi boeketje vond heb ik gekozen voor een polsboeket (bij Van Gastel). Super handig en (afhankelijk van je keuze)goedkoper dan een gewoon boeketje! Ze gaan zelfs een stukje kant van mijn kleed erin verwerken. Zo heb ik een hele dag mijn handen vrij voor knuffels en zakdoekjes :)

veel succes!



inge
27-6-2009
 Meld misbruik7-4-2009 16:03:54

Eigenlijk wou ik die topic ook plaatsen ;-)
Ik ga me helemaal niet goed voelen met een boeketje, dat weet ik nu al...
Een vriendin van me zegt, je moet er ééntje nemen, anders brengt dat ongeluk!
Hehe..
(ben er dus ook nog niet uit) ;-)



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 16:19:21

Kijk eens op trouwshop.com bij forum en foto's van... bruidsboeketten



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-4-2009 16:46:16

ik zou niet zonder boeket gekund hebben, ik hou er niet van om niets om 'handen' te hebben



Veerle

 Meld misbruik7-4-2009 18:32:28

Hallo,
Gewoon langsgaan bij (een) bloemwinkel(s) in de buurt (zodat je niet te ver moet rijden de dag zelf). Die van ons had 5 boeken liggen! Keuze genoeg dus: van klein tot bombastisch.
Groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik7-4-2009 18:40:12

Ik had er geen.
Ik heb daar amper over nagedacht. Ik kon me niet voorstellen dat ik met bloemen zou moeten zeulen.



Kim
8-5-2009
 Meld misbruik8-4-2009 8:05:42

halloo

Men vriend en ik zijn gisteren samen men boeket gaan bestellen. Iedereen vind het raar dat ik daar voor mee was maar ik denk als ik hem liet doen had ik er totaal geen. Ik heb het mijne zelf samengesteld, wist perfect wat ik wou. Had er wel geen foto van bij omdat het allemaal ideetjes bij 1 waren. Ik ging het dan eerst ook zelf maken maar iedereen verklaarde me gek. "je zal die dag nog genoeg stress hebben" Ben er dan maar eentje gaan bestellen. Ik vind een bruidsboeket wel belangrijk want het maakt het plaatje af, vind ik persoonlijk he. Tis ook mooier voor de foto's enz.

gr kim
15mei2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...