Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Video reportage Kortessem

  7-4-2009 11:49:51
beste,

wij trouwen op 23 mei in Kortessem en zouden graag onze viering vastleggen op film. heeft iemand een idee? En hoeveel kost zoiets eigenlijk?
groeten

lieve
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 818


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:47:41

Hoi Lieve,

Wij trouwen ook in Kortessem. Maar op 1 augustus :-) Toeval hé

Grtjs
Kim & Bjorn



Bart

 Meld misbruik7-4-2009 15:06:29

Ah dorpsgenoot. ;o)
Wij zijn een videoproductie-bedrijf en gelegen in Kortessem. De prijs wordt bepaald door verschillende aspecten zoals kwaliteit, duur van opname, duur van montage, ...
Er zijn genoeg videografen op de markt in verschillende prijsklassen. Hoeveel een videofilm kost is dus afhankelijk van hetgeen je wilt of naar op zoek bent. Meer informatie kan je ook op onze site vinden : www.motionpictures.be
Moest je vragen hebben of als er iets niet duidelijk is dan laat je het maar weten.
Trouw je in de kerk in het centrum ? Heel mooie kerk. Daar ben ik zelf 4 maand geleden getrouwd. ;o) Succes.
Groetjes,
Bart



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 16:39:43

Wij laten "onze" dag ook filmen met FD videoproducties, Kortrijk-Heule. Heb deze hier op de site gevonden.

Grtjes


Valerie
2mei09



FILIP

 Meld misbruik8-4-2009 15:08:45

Beste Lieve, kijk eens op mijn infopagina op deze site F.D.VIDEOPRODUCTIES, prijzen zijn bespreekbaar.
Mvg
Filip


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...