Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat als het koud is?

  7-4-2009 11:34:25
Hoi,
Hier toch een aantal zorgen op het moment.
Wij trouwen nu zaterdag 11 april en het weer ziet er niet zo goed uit he.
Nu heb ik de kleedjes van mijn dochtertje (bruidskindje) al een hele tijd terug gekocht en ik ben bang dat dit te koud gaat zijn.
Ze heeft een kort kleedje ( tuniekje) zonder mouwkes, een 3/4 leggingetje, en er is wel een bolerotje op dit alles van het merk alice pi. nu ben ik zo bang dat ze het echt koud gaat hebben!!!
Pffffff, altijd maar zorgen he
Hoe lossen jullie dit op?
grtjs Debby

Debby

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1093


vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 11:39:25

misschien een goed aansluitend onderhemdje?

onze meisje kan dit ook aandoen alst te koud is, tis natuurlijk wel afhankelijk van hoe het bovenaan uitgesneden is, bij ons gaat dit lukken alst nodig is ...

verder zou ik het ook niet direct weten ... maar is idd niet leuk als ze kou zou hebben ..



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 11:47:00

Zie mss dat er ook iemand is die een jasje voor haar heeft, zodat ze eventueel tussendoor (in een auto, bij de foto's,...) dat kan aandoen.

Valerie
04/07/09



Debby

 Meld misbruik7-4-2009 11:47:45

het is vrij diep uitgesneden en dan ook nog een beetje v hals achtig. dus een onderhemdje is niet echt een optie.
Ik had mss gedacht om in dezelfde kleurtint een gewoon t-shirtje te zoeken. Of is dit een beetje gek?



s
1-6-2007
 Meld misbruik7-4-2009 11:48:52

Kan je geen T-shirtje kopen om eventueel onderaan te doen? Desnoods met lange mouwen in de kleur van legging.
Kan dan in de feestzaal uit, waar het meestal een stuk warmer is.
Veel kans dat ze van alle opwinding en feestelijkheden rond haar geen tijd heeft om te denken aan de kou.



Nele
28-2-2009
 Meld misbruik7-4-2009 12:03:05

ik ben op 28 februari getrouwd. Stralende dag, maar niet echt warm... Mijn meisjes hadden een feestelijk kleedjes, zonder mouwtjes met daarover een zomers cardigannetje. Die meisjes hebben geen seconde koud gehad.
Ik weet niet of ze bij jullie veel buiten zijn? Bij ons zijn ze niet de hele namiddag meegegaan om foto's te nemen, alleen t laatste uurtje samen met de rest van de suite. Als ze veel buiten zijn kan t misschien wel wat lastig worden. Ik had t na een paar uurtjes buiten toch ook wel frisjes...
Tja, een jasje meenemen om af en toe bij aan te trekken?
Of een t-shirtje lange mouwen in de kleur van de legging, vind ik ook wel een goede oplossing.
groetjes,
Nele



Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik7-4-2009 14:01:12

Hey Debby!

Wij trouwen ook nu zaterdag! Ik ben ook enorm met het weer bezig...ik vrees dat ik het ook heel koud ga hebben, ik heb het sowieso al heel rap koud! Maar ik zal al blij zijn dat het droog blijft!
We mogen onze dag er niet door laten verpesten he!
groetjes,
Caroline



Debby

 Meld misbruik7-4-2009 14:05:09

Hey iedereen,
Bedankt voor de tips.
@ caroline:
Fijn nog iemand tegen te komen die zaterdag trouwt!!!! Voor mezelf ben ik ook wel wat bang maar dat vind ik niet zo erg erg, zou het veel erger vinden als mijn kleine meisje daar staat te bibberen.
En nee hoor, we laten onze dag NIET verpesten he!!!!!
grtjs



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik7-4-2009 14:10:45

Wij hadden voor onze bruidsmeisjes t-shirts met korte en lange mouwtjes voorzien en ze hebben toch die lange mouwtjes aangehad hoor (vorig jaar 13 september)
Ik vind zo een t-shirtje onder het kleedje wel kunnen, dat had bij ons het kleinste meisje ook. Ofwel heel opvallende kleur, ofwel iets van kleur als het kleedje.

Best toch zorgen dat ze zeker niet te koude hebben...



Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik7-4-2009 16:17:32

Mijn nichtje was bruidskindje (4 jaar). Wij trouwden in oktober en het was ook niet warm. Zij droeg een truitje met een bloesje eronder op een rokje. Wij hadden (ale de ouders ervan) een warme jas mee voor de momenten dat we buiten waren als het echt te koud werd. Voor de rest ging de jas uit en eigenlijk ging het goed zo.



Veerle

 Meld misbruik7-4-2009 18:46:46

Hallo,
Wij trouwen ook deze zaterdag :-).
Tja, 't weer zou wel eens kunnen tegenslaan. Voor onze 2 bruidsmeisjes hebben wij in de winkel waar ik mijn kleed gekocht heb 2 pelsen in bruikleen gekregen voor op de schouders te leggen. Je kan misschien eens informeren bij de zaak waar je je trouwkleed gekocht hebt of ze ook zo geen dingen uitlenen? Ofwel eens gaan kijken in de C&A ofzo of ze daar geen vestje ofzo hebben dat erbij past? Wat ik wel zou doen: andere kledij meenemen voor op 't avondfeest. Moest het daar te koud zijn, kan ze nog atlijd iets anders aandoen.
Groetjes! En veel succes zaterdag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...