Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend op zoek naar parels

  21-8-2005 14:20:45
Dag bruidjes

Kan iemand me zeggen waar ik accessoires kan kopen voor in mijn haar?
ik ben nog op zoek naar parels, moest ik echt geen parels vinden probeer ik wel iets anders. maar nergens vind ik iets.
'k had hier eens gelezen dat je dat in Veritas kan kopen, maar daar hebben ze niets.

Alvast bedankt

Groetjes

Vanessa

Vanessa
9-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1301


Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik21-8-2005 16:06:19

Van waar ben je? In heist-op-den-berg is een winkel waar je veel parels vindt.



Sofie
10-10-2005
 Meld misbruik21-8-2005 19:06:50

ik ga in de loop van deze week een diadeem met parels ontvangen via mijn kapper. ik ga deze dan eens proberenh indien het niet echt is wat ik zoek wil ik je die wel eens mailen op foto of zo en desnoods kan je die dan overkopen.

Stuur anders eens een mailtje met je e mail adres naar: dhontsofie@skynet.be



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik21-8-2005 19:24:55

ik heb mijn pareltjes toch bij veritas gekocht, ze hadden er daar toch verschillende soorten. En een volledige deel alleen voor trouwaccesoires (kousenband, ringkussen, ...)



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik21-8-2005 20:24:51

Dag Sonja

En welke Veritas was dat dan? Ik ben naar Gent geweest en daar hadden ze echt niets.

Sofie, ik zoek losse parels (op een schuivertje), ik ga geen diadeem in mijn haar steken.
Toch bedankt


Groetjes

Vanessa



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik21-8-2005 21:59:12

Vanessa,

misschien een idee om ze zelf te maken. Schuivertjes vind je normaal wel (of anders heeft je kapper ze zeker) en bij een hobbywinkel als de Banier of zo ben ik zeker dat je parels zal vinden.

groetjes
kathleen



An
24-9-2005
 Meld misbruik22-8-2005 8:03:43

Ik heb een hele tijd geleden ook pareltjes gekocht bij VERITAS om eens te proberen, maar nu ik er wil gaan bijhalen verkopen ze ze niet meer. Heb al 5 veritassen bezocht.
Maar via internet www.dressedbyjill.nl kan je allerlei haaraccesoires bestellen. Ik heb dit geprobeerd voor een klein bedrag en ze zijn ondertussen aangekomen, dus veilig.
Daar staan allerlei parels, tiara's, speldjes, ... voor bruiden te koop.

Groetjes,

An & Tom 24/09/05



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik22-8-2005 8:39:27

ook ik heb bij dressed by jill mijn pareltjes gekocht. Het waren zo'n beadystops om over een haarlok te schuiven en in mijn fluthaar is het mooi blijven steken, echt de moeite. En de service is zeker dik in orde, niet te duur en op tijd geleverd...
sandy



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik22-8-2005 9:18:35

Hey Vanessa,

Ik heb deze gekocht in de Veritas op Anderlecht (westland shopping center) deze gaat nu vrijdag terug open na veranderingswerken. Heb de mijne nu natuurlijk wel al 2-3 maand geleden gekocht. Maar zoals kathleen zegt, in een hobby winkel kan je deze misschien wel ook vinden. In alle geval succes bij de zoektocht.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...