Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 99 daagjes eindelijk

  6-4-2009 12:21:50
Eindelijk kan ik het ook zeggen, het zijn geen 100 dagen meer op onze teller. Het aftellen kan beginnen. Ik hoop da het nog allemaal goed ga verlopen want miserie hebben we al genoeg gehad de laatste tijd(mama ongeval gehad, andere functie opt werk,...). vanaf nu hoop ik dat het allemaal van een leien dakje verloopt en dat ik kan gaan genieten van de voorbereidingen.

kristel
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 943


vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik6-4-2009 15:33:25

geniet er nu inderdaad maar dubbel van
want de laatste 100 vliegen voorbij zonder dat ge het goed en wel beseft!!!

kzit zelf nog aan 47 dagen, maar 't is als gisteren dat ik er nog 100 had :)




Geert
4-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 9:22:12

Spannend hé!! Bij mij nu nog 88...
De 100 dagen hebben we wel goe gevierd hoor, alsof het chrisostomos was :-) Er was net een leuk fuifje in ons dorp.

Valerie
04/07/09



Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 10:28:07

Bij ons nog 75 dagen. Echt wel fijn om te weten dat het echt wel dichterbij komt nu. De tijd vliegt! Ik geniet met volle teugen en voel gelukkig nog geen zenuwen!
Geniet ervan en succes met jullie trouw!

Liesbeth


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...