Nu Online
Momenteel zijn er 106 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd 21/02/2009...

  6-4-2009 10:34:11
Bruidjes,

21.02.2009 was onze 'big day'; gezien ik niet zo goed ben in het schrijven van verslagjes maar jullie toch wil laten weten dat het een onvergetelijk mooie dag is geweest, post ik even de link van een stukje video.
Dit stukje video (4min30) werd gemaakt door onze videograaf en op zijn website gezet. Betreft een korte samenvatting van de dag.
Niets dan lof over het resultaat van zijn werk.


http://www.noafilm.be/kim-en-jan/

Kim
21-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1689


Kay
22-8-2009
 Meld misbruik6-4-2009 10:58:25

Dat was precies heel leuk



Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik6-4-2009 11:11:36

Hoi,

Heel mooi die demo. Het was een mooi feest en jullie zagen er fantastisch uit.

Nog veel geluk in jullie verdere leven.
Bij ons nog 32 dagen te gaan.
Groetjes



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik6-4-2009 13:03:39

het was gewoon prachtig en jullie zagen er fantastisch uit.

groetjes Daisy
25/09/2009



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik6-4-2009 13:04:45

Hallo,



Jullie zagen er beiden prachtig ook juist zoals de demo!





sanne
25-7-2009
 Meld misbruik6-4-2009 14:15:33

oooh wat een mooi stukje film! jullie zagen er inderdaad prachtig uit!
wat stond jouw jurk je geweldig!!
proficiat!!



inge

 Meld misbruik6-4-2009 17:30:01

In één woord: prachtig!!

Veel geluk samen!



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-4-2009 18:39:46

Heel schoon. Maar ik heb ook gezien dat jullie in Den Eyck jullie feest hebben gegeven. 1 augustus is daar ook onze dag. Mag ik misschien weten wat jullie op de menu hadden staan. Hebben jullie een aan tafel geserveerd menu genomen of een buffet. Wij twijfelen nog. Als taart hadden jullie denk ik ijstaart? en dan 5 bijkomende desserten? Wij hebben gevraagd om biscuit te nemen ipv ijstaart. Meestal ben ik niet zo voor ijstaart, of was ze echt lekker? Waren jullie met veel volk? En was de dansvloer groot genoeg? Daar heb ik wat schrik voor. Het is maar 4 op 7 meter ofzo. Amaai nen hoop vragen, maar je zou mij wel heel gelukkig maken met enkele antwoordjes.

groetjes, Carolina



Kim
21-2-2009
 Meld misbruik6-4-2009 19:03:03

Dag Carolina,
We hebben inderdaad in den Eyck onze feest gegeven. Ik zal kort proberen te antwoorden op jouw vraagjes:
- wij hebben een menu aan tafel gekozen en gezien wij in de winter getrouwd zijn, was onze menu eveneens winters getint:
voorgerecht: proevertjes van de chef
soep: witloofsoep met garnalen
hoofdgerecht: eendenborstfilet met gratin (2 sausen, jus en honing-tym saus)
nagerecht: ijs-en biscuit gebak en 5 desserten in buffet.
- aantal personen bij ons bedroeg 260; ontvangst en receptie in de schuur en vervolgens diner aan de overkant.
- dansvloer was zeker niet te klein hoewel we enorm veel dansende gasten hadden :-)

Hoop dat je hiermee voldoende info hebt :-)

groeten
kim



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik6-4-2009 21:06:45

Hoi Kim,
Ik zie dat je in de ST Bavokapel in Eindhout getrouwd bent. Wij willen dit ook heel graag doen. Wij wonen echter nog maar enkele maanden in Eindhout en hebben er dus nog nooit een huwelijk meegemaakt. Toen wij aan de pastoor van Eindhout vroegen of we ook de kapel konden kiezen zei hij dat dat idd kon, maar dat hij dat niet zou aanraden omdat het echt wel héél klein is...
Wat is jouw ervaring hiermee? want ik zag dat er toch ook héél veel volk stond?
Wij zijn met een suite van +/- 30 personen dus ik vermoed dat er in totaal maximum 50 à 60 personen zullen zijn. Is dat te doen in de kapel? of niet?

en hoe beviel Paul Van Herck jullie?
Voor ons is hij nieuw en hij hamerde wel op het misboekje dat dat écht volgens de regels moet zijn...was dat bij jullie ook zo? of is hij hier toch iets of wat soepel in.

je mag me altijd de mailen:

vickymols@hotmail.com

dank je!

vicky
15/05/2010



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik7-4-2009 17:23:46

Proficiat!!

Jullie hebben precies een hele mooie herinnering aan een prachtige dag!
Mooie sluier, zo wil ik hem ook 'verwerken' in mijn haar.

Groetjes, Laura



Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik7-4-2009 19:10:34

amai seg, jullie zagen er stralend uit die dag! Het was héél mooi om zien :)



Kim
21-2-2009
 Meld misbruik7-4-2009 21:07:30

Bedankt voor de fijne complimenten!



Ilse
14-8-2009
 Meld misbruik5-5-2009 10:54:42

Hallo Kim,

Eerst en vooral proficiat! Wij trouwen op 14 augustus en hebben ook een videograaf. We hopen dat hij ook zo'n prachtige reportage zal maken als die van jullie! Wij zijn nog op zoek naar een locatie voor onze huwelijksceremonie en ons oog is gevallen op de Sint Bavo kapel in Eindhout. Zou het mogelijk zijn om mij de contactgegevens van de pastoor/beheerder door te mailen van die kapel in Eindhout?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes,
Ilse
IlseSmets@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info