Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kosten avondfeest

  21-8-2005 11:20:32
Wij hebben nog 6 dagen te gaan, spannend!!Onze feestzaal heeft nu een derde voorschot gekregen, ze vragen nu 60% van de totale kosten, voor ons geen probleem want zo was het ook afgesproken. Wat ons wel een beetje stoort is dat alle prijzen in vergelijking met het moment dat we de zaal vastlegden duurder geworden zijn. Maar dan ook echt allemaal, de drankenforfaits bijvoorbeeld tot 1,5€ per persoon( zowel receptie, ontvangst gasten, tijdens maaltijd en dansfeest), ook de menu en dessertenbuffet zijn duurder geworden, alles tesamen gaat het toch wel om een redelijk bedrag. Is dit normaal?

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1386


Nadia
1-7-2006
 Meld misbruik21-8-2005 11:47:55

Ik vind dit niet normaal.
Ik vind dit zelfs schandalig.
Normaal gezien 'mogen' ze vanaf jullie bevestiging toch niet meer veranderen van prijs.
Ze kunnen dit natuurlijk wel, maar ik vind dit toch zeer slechte reclame voor hun zaak!!



davine
31-3-2006
 Meld misbruik21-8-2005 12:02:13

Dag Kathleen,

Eerlijk gezegd ik vind dit ook niet normaal. Ik dacht ook dat ze de prijzen niet meer mochten veranderen als de zaal al vast lag. Zo hebben wij vorig jaar al de fotograaf vast gelegd en in het contract staat de prijs zoals hij toen was en dat deze niet verandert. Ik zou het toch eens bespreken met de eigenaars.

Succes Davine



Phyllis

 Meld misbruik21-8-2005 12:58:15

Dag Kathleen,

Volgens mij is dit ook contractbreuk hoor, tenzij in jullie contract staat dat de prijzen nog kunnen veranderen. Ik zou, als ik jou was, het contract er nog eens goed op nalezen. Ik zou het in ieder geval niet zo laten en om een degelijke uitleg vragen. Zij proberen natuurlijk maar ik zou daar toch niet zomaar 'intrappen'. Het gaat toch snel om een paar 100den euro's als je alles optelt...

Sta op je strepen zou ik zo zeggen!

Groetjes,
Phyllis



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik21-8-2005 13:02:44

Dag Katleen

Dit is niet normaal hoor. 'k zou het hier niet bij laten moest ik jullie zijn.

Wij hebben een offerte gekregen van de zaal, met de prijzen op. die prijzen zijn van in het begin to het einde normaal gebleven.

Bespreek dat toch maar eens met de mensen van de feestzaal hoor.

Groetjes

Vanessa



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik21-8-2005 13:22:03

Wij zijn ook naar een aantal zalen gaan zien, en telkens wezen ze er ons op dat het ging om prijzen van 2005. Dat er verschillen zouden kunnen opzitten tegenover 2006, maar dan enkel op gerechten (zoals kabeljauw, struisvogel) die nogal onderhevig zijn aan prijsschommelingen. Ik vind dit ergens wel normaal hoor... Maar, verschil in de drankprijzen vind ik er een beetje over.

groetjes
Katrien



Koen
3-9-2005
 Meld misbruik21-8-2005 22:04:43

Hey,

Bij ons was dit ook het geval, voor het eten viel de prijsstijging nog mee, maar voor de drankenforfait was er een stijging van €12!!!
Wij hebben wel de prijzen gekregen van 2004, de zaal vond dit ook meer dan normaal.

Spreek er gewoon eens over met de verantwoordelijke van de zaal.

Groetjes,
Jessy



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik22-8-2005 7:23:24

awel jullie moeten allemaal een voorschot betalen op jullie eten en drinken. ik moest juist een 100 euro betalen om de zaal te reserveren, maar dat is al. ik moet voor ons feest niks betalen wij krijgen na het feest een factuur. en we hebben zelfs lang tijd om te betalen zenne.

grts 10.06.2006



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik22-8-2005 8:42:06

raar hoor, bij ons is er niks veranderd aan de prijs. Wij hebben ook selchts 500 euro als voorschot betaald ( voor het reserveren van de zaal ) verder niets. De rest gebeurde achteraf na het feest.

zou toch het toch eens bespreken met de mensen van de zaal dat je dit wel een enorm verschil vindt, maar vrees dat je er niks aan zal kunnen doen.
sandy



zonneke

 Meld misbruik22-8-2005 9:55:43

heb je een offerte 'op maat' voor jouw feest gekregen toen je de zaal vastgelegd hebt? Of heb je enkel de algemene brochure?

Indien je een offerte op maat hebt en er staat niet in dat de prijzen nog kunnen wijzigen, moet je dat zeker niet aanvaarden?

Voorschot lijkt mij normaal...

groetjes



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik22-8-2005 12:14:06

Bij ons staat er ook in dat de prijzen vast zijn en niet meer kunnen wijzigen. Zelfs een voorschot wordt niet gevraagd, enkel 100 euro voor de reservatie van de zaal.

Ik zou toch ook nog eens goed jullie offerte of contract nalezen.



Lien
16-7-2005
 Meld misbruik22-8-2005 13:07:18

Hey,

Bij ons was het ook zo! Bijna alles was 0.5 tot 1,70 € duurder geworden. Wij hebben in het totaal 400 € meer betaald dan we hadden uitgerekend met de 'oude' prijzen.
Wij hebben wel slechts 1 voorschot moeten geven, een vast bedrag van 500 €.
Dus, als het een troost mag wezen: de prijzen zijn overal gestegen!!



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik23-8-2005 23:49:29

Het bedrag ligt wel hoger dan 500 euro meer!!! Ga overleggen met zaakvoerder. Hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...