Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe kleed proper houden

  1-4-2009 1:07:56
Hey bruidjes,

Stel dat het op je trouwdag regent, hoe gaan jullie er dan voor zorgen dat de onderkant van jullie kleed niet vol modder en spatten hangt?? Mss een domme vraag, maar toch...

Caroline
11-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 794


s
1-6-2007
 Meld misbruik1-4-2009 8:00:15

Ik ben bang dat je niet veel meer kan doen dat het op te heffen voor de ergste plassen en modderpaadjes.

Verder: Trek het je niet aan en geniet!!!
Hoeveel keer wil je je kleed nog aandoen? En hoeveel keer ga je het nog aandoen voor zo'n belangrijke gelegenheid?
Ok, waarschijnlijk heeft je kleed veel te veel geld gekost om maar één dag aan te doen en het dan meteen vuil te maken, maar da's het lot van een trouwkleedje.
Wees er voorzichtig mee, waar nodig en verder gebruik je dat kleed gewoon!

Voor de fotoshoot kan je misschien een dekentje meenemen als je ergens moet gaan zitten ofzo.



Bart

 Meld misbruik1-4-2009 9:50:32

Hey Caroline, Ik vrees ervoor dat je dat niet echt kunt tegenhouden. Zeker als je een een lang kleed hebt. Voor onze fotos zijn we in de oude mijngebouwen gegaan en we hebben zo goed als het kon er proberen voor te zorgen dat het niet te vuil werd. Dus ik liep de hele tijd achter haar met dat kleed opgehoffen. hehe ;o) Is wel grappig op de filmpkes. Tussenin heeft ze dan wel nog met haar moeder het wat af zitten wassen vooraleer we naar de feestzaal gingen. ;o)
Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik1-4-2009 11:22:05

Bij ons was het overal nat en af en toe wat regen
bij de fotoshoot (bij ons voor de plechtigheden) heb ik het veel omhooggehouden, maar zelfs op het gras ook gewoon op het gras laten liggen hoor...
de rest van de dag heb ik het gewoon over de grond laten slepen (wat op de grond kwam)
alles is mooi proper geraakt (door de wasserij)
geniet van je dag, en ook van je kleed...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...