Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hart luchten....

  31-3-2009 21:45:52
Hallo iedereen

Ik wil eventjes mijn hart luchten. Ik trouw binnen 60 dagen en ze zijn bezig met de organisatie van de vrijgezellenavond die doorgaat op 9 mei. Nu willen mijn 2 schoonzussen niet meegaan om bepaalde redenen die ik achteraf miss wel zou begrijpen. Wat ik wss niet ga doen want ben wel naar hun vrijgezellenavond geweest, van eentje heb ik dit zelfs mee georganiseerd. Zit hier eigenlijk wel mee in, want het het tenslotte toch mijn toekomstige familie.
Heb dan samen met mijn vriend zondagavond nog een discussie gehad met zijn ouders, heb dan ook mijn gedacht gezegd en ben zelfs beginnen wenen.
Nu heb ik net het nieuws gekregen dat 2 (zogezegde) vriendinnen hebben afgehaakt voor de vrijgezellenavond terwijl ze eerst wel enthousiast waren. Dit zijn dan toevallig ook vriendinnen van mijn schoonzus.

Vroeger begreep ik dat niet, die bruidjes die stress hadden door hun huwelijk, nu begrijp ik dat dus wel.
Nu leer je je echte vrienden precies kennen, ben echt wel teleurgesteld in sommige mensen.

Gelukkig heb ik wel enkele echte goede vriendinnen die hard hun best doen voor mijn vrijgezellenavond en trouwfeest.

Sorry voor mijn gezaag, maar moest dit toch ff kwijt.
Misschien zijn hier nog wel bruidjes met stress?


Groetjes

30/05/2009

Joke
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1141


veronique
13-9-2008
 Meld misbruik31-3-2009 21:59:09

Hey, kop op en geniet toch van je dag! Beter dat je schoonzussen beslissen om niet mee te gaan dan dat ze de hele avond met een lang gezicht zitten! Ik heb het al enkele keren gezien dat er op een vrijgezellenavond groepjes gevormd worden omdat niet iedereen elkaar kent of dat er mensen dingen niet meedoen, en voor de sfeer is dat niet alles... Da's een van de redenen waarom ik zo weinig mogelijk volk op m'n vrijgezellen wil: alleen mensen waarvan ik weet dat ze water bij de wijn kunnen doen...
Veel plezier!



evi
4-7-2009
 Meld misbruik31-3-2009 22:22:50

hey,

ah meisje trek u da maar nie aan, willen ze er niet bij zijn hun probleem hé, wees gerust het is nog slechter wanneer er een kindje bijkomt dan leer je ook je vrienden kennen ze. bij ons is het nu al wie geen interesse geeft aan ons kind moet zeker zijn maag niet komen vullen!! zulke mensen ben je beter kwijt dan rijk. mijn vriend zijn baas komt zelfs niet naar ons feest, hij moet plotseling op weekend, maar ze weten al 2j wanneer we trouwen. Zo zie je maar, ik heb er geen zeer van ze. Het zijn zij die het zullen moeten missen.

Zolang je gelukkig bent met je schat komt alles goed

groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik1-4-2009 8:05:27

Niet aantrekken meid! Je kan er toch niets aan doen, dus over piekeren heeft geen zin.
Klaag en zaag daar eens over hier of tegen over mensen die er niks mee te maken hebben en zo heb je een deel van de stress eraf gezaagd. Meer kan je niet doen.
Geniet met de mensen die wel graag naar je vrijgezellendag komen!



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 15:40:53

Hoi meid,
ik denk dat de stress idd veel groter is dan in andere situaties en dat je dan veel heftiger gaat reageren waardoor mensen een verkeerde indruk krijgen.
Misschien komt het nog wel goed en gaan ze toch mee.
Ik zou het gewoon laten overwaaien en terug gewoon doen. Als ze dan nog niet mee gaan dan zijn ze het ook niet waard vind ik.
Succes!!
Groetjes.



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:45:09

weet je welke activiteit ze voor jou hebben gepland? misschien dat dit bepaalde vriendinnen afschrikt of zo? Dat het niet aan jou ligt, maar gewoon aan het programma van je vrijgegezellenactiviteit?



Evelien
17-10-2009
 Meld misbruik2-4-2009 12:45:18

weet je welke activiteit ze voor jou hebben gepland? misschien dat dit bepaalde vriendinnen afschrikt of zo? Dat het niet aan jou ligt, maar gewoon aan het programma van je vrijgegezellenactiviteit?



heidi

 Meld misbruik2-4-2009 13:27:46

ik heb net hetzelfde voor, ik wou dit eerst niet doen, vond het niet nodig, ik heb me laten om praten dat ze dan toch iets mochten regelen, datum 2Mei lag al lang vast, maar je raad het al, niemand kan komen. ik heb zelf de boel helemaal afgeblazen en met een goei vriendin hebben we een welness geregeld voor ons en nog 2 vriendinnen. iedereen had een uitvlucht om niet te komen. Nu weet je wie je vrienden zijn...dat heb ik na 1jaar huwelijksperikelen wel ontdekt, ik kijk uit naar 16 Mei, zal ervan genieten en trek me niets aan van de anderen, het wordt een mooie dag, mijn ventje en 2 zoontjes zijn aanwezig, meer moet het niet zijn



Ines
3-10-2008
 Meld misbruik4-4-2009 10:06:09

Hey Joke,

't Is misschien zoals Evelien zegt: ze zijn misschien iets van plan dat jouw schoonzussen afschrikt...

Voor onze vrijgezellendag hadden onze getuigen een dagje Bobbejaanland geregeld en daarna een etentje. Er zijn mensen die er op het etentje wel bij waren en tijdens de dag niet. Heel begrijpelijk: niet iedereen is zo pretparkminded als wij... Dat heeft mij trouwens ook helemaal niet gestoord. Er zijn wel mensen meegeweest die bijna nergens mee zijn ingeweest, maar die het er wel voor over hadden om inkom te betalen om bij de rugzakken te blijven...:-) tja...

Je mag - denk ik - echt niet denken dat ze niet komen omdat het voor jou is. Het zal wel aan de geplande activiteit liggen of ze hebben al andere plannen. Want hoe graag je het misschien ook anders zou willen zien: voor een bruid is haar bruiloft het belangrijkste ter wereld, maar anderen zien dat niet op dezelfde manier en zijn daar niet altijd even erg mee bezig. En da's niet omdat ze jou niet graag zien, maar dat is nu eenmaal zo... Leven en laten leven, zou ik zo zeggen.

Trek het je niet al te veel aan: je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. Trek je op aan de positieve zaken en laat de mindere dingen niet aan je hart komen. Je vrijgezellenfeestje zal sowieso geslaagd zijn als je vrienden het met zorg hebben voorbereid!

Groetjes
Ines
reeds 183 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...