Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lengte lange sluier

  31-3-2009 19:22:43
Dag bruidjes, mijn kleed heeft een sleep en daarboven draag ik een lange sluier - langer dan het kleed met sleep. Hoeveel langer dan de sleep moet die sluier zijn ? Waar ik mijn sluier bestelde, zeiden ze dat hij in principe 50cm langer is dan de sleep. Is dit niet té lang ? Mijn sluier is vrij eenvoudig: afgeboord met kant, maar op de sluier zelf is geen versiering (geen bloemen, geen noppen,...), dus die 50cm extra is eigenlijk alleen voile met een randje kant - als dat op de grond ligt, zie je dus vooral voile - is dat wel mooi ? Of zou ik hem laten inkorten tot 20cm langer dan de sleep ? Wie heeft er nog een lange sluier en hoe lang is deze ? Groetjes en alvast bedankt voor de reacties.

Joke
25-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1089


Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik31-3-2009 20:36:41

Hey

bij mij komt hij ook ongeveer 50cm langer dan mn sleep. 20cm is volgens mij beetje te kort, je gaat het effect kwijt zijn...

Groetjes
Karolien.



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik1-4-2009 9:46:59

Dag Karolien,

Dankje voor het antwoord. Heb jij een sluier die volledig is versierd, of eentje met enkel versiering aan de rand, zoals ik ?

Groetjes



adelheid
7-3-2009
 Meld misbruik2-4-2009 9:49:01

Mijn sluier was ook zeker 50cm langer dan mijn sleep. Ik denk inderdaad dat 20cm te kort is. Ik kan je wel een foto doorsturen van hoe het bij mij was.



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik2-4-2009 11:22:29

Dag Adelheid,

Oh, als het zou kunnen, het zou leuk zijn als ik een foto kon zien ! Je mag hem doormailen op joke_goris (at) yahoo.com

Alvast bedankt !



heidi

 Meld misbruik2-4-2009 13:29:55

zou je me ook een foto kunnen doormailen, ik twijfel enorm tussen een korte of lange sluier. Vooral omdat de lange sluier dat ik gezien heb moet besteld worden maar wel 530euro kost (pronovias).
dgheidi@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...