Terug naar overzicht
Hey, Het enige dat ik zeker weet is dat de kleur van de jurken van de bruidsmeisjes vaak terugkomen in het bruidsboeket.Ik zou ook graag 2 vriendinnen als bruidsmeisje vragen.Maar wat ik me afvraag is of zij hun kleren zelf moeten betalen of dat ik die moet betalen.Groetjes
hallo charlotte,van oudsher wil het gebruik dat de kleding van de bruidsmeisjes door het bruidspaar wordt betaald. Wat ze aantrekken is dan ook jullie beslissing. Daarom neemt men vaak kinderen (neefjes, nichtjes) omdat die meestal door hun ouders gekleed worden, in de kleuren die jullie verkiezen...
Even dit nog : de bruidsmeisjes gaan uiteraard mee naar de kerk.
wij nemen ze gewoon alletwee! twee kleine bruidskindjes en dan nog 3 vriendinnen van mij!!over de kledijd: onze ouders betalen de kleding van de bruidskindjes. voor de volwassen bruidsdames weten we het nog niet zo goed. Waarschijnlijk gaan we voorstellen om een deel te betalen. Als ze ermee akkoord gaan èh. Maar ze mogen wel meekiezen wat ze aandoen.
Hallo,Ik denk dat ik ga voorstellen om een deel te betalen ( als ze akkoord gaan!)Ik ga het met hen overleggen!Bedankt voor jullie reacties!
Hoe heb je dit aangepakt? Leuk idee!!