Nu Online
Momenteel zijn er 190 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie Penrose

  31-3-2009 13:19:13
Hallo!

Heeft er iemand de lingerie van Penrose (Poirier) gekocht?
Welk model en hoeveel heeft het gekost?

Zou je ook kunnen vermelden waar je het gehaald hebt en of je er veel modellen in jouw maat kon passen (of dat de juiste maat achteraf moest besteld worden)?

Bedankt!

Marie
13-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2064


Liese
9-5-2009
 Meld misbruik31-3-2009 13:57:52

Hoi Marie,

ik heb de bustier en bijpassende slip van Penrose (Poirier) en heb dit gekocht in de bruidswinkel: Le Chapeau in Bree. Ze hadden dit model niet in mijn maat dus ze hebben het besteld en dat heeft ongeveer een maand geduurd. Het prijskaartje was +/- 300 euro, niet goedkoop dus maar het is echt prachtige lingerie en het zit ook supergoed! Echt een aanrader!

Groetjes,

Liese
9 mei 2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik31-3-2009 16:29:36

Gaat het dan echt over een gewone bustier-BH (gewone BH maar dan zonder bandjes), of zo’n hele torselet/corset (heel lijfje) of iets tussenin?

Weet je welk model je hebt van de website www.poirier.nl ?



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik31-3-2009 16:39:52

Het is een torselet, op de site staat het onder de nummer GU 1363.



Marie
13-6-2009
 Meld misbruik31-3-2009 17:00:21

Ah, oef… ik dacht al dat het ging over een strapless-BH of wat ze op de website een bustier noemen (iets tussen een strapless BH en een torselet) en dan had ik die 300 euro er toch wel ver over gevonden.

Mooie torselet trouwens!

Technisch vraagje:
Tilt zo’n torselet je borsten op dezelfde manier op als een BH met bandjes? Of heb je toch nog altijd een beetje het ‘afzak’ effect van een BH zonder bandjes?
Ik vind toch altijd dat er wat verschil is in een strapless BH en een BH met bandjes. Met bandjes vind ik mijn cup veel mooier...



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik1-4-2009 9:31:44

Ik denk dat je het kan vergelijken met een BH zonder bandjes, alhoewel ik toch de indruk heb dat het de borsten goed optilt. Eventueel een tip: ik heb van die kleine 'vullinkjes' gekocht waar je je borsten letterlijk oplegt (niet van die kippefilets, maar iets vergelijkbaars in 'mouche') en dat geeft ook een heel mooi effect. Dat heb ik ook in de bruidwinkel gekocht.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...