Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog bruidjes voor 11 april?

  31-3-2009 1:23:48
Halo iedereen,

Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die trouwen volgende week zaterdag (11 april)...hebben jullie ook zo schrik voor het weer??? Deze week gaat het prachtig weer worden dus vrees ik voor volgend weekend...ik mag er niet aan denken!

Caroline
11-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 807


Debby

 Meld misbruik31-3-2009 11:59:49

Hoi Caroline,

Wij trouwen ook op 11 april!! En ja hoor, ik zit met dezelfde angst. Dat het nu na die moooie periode weer net terug een dipje zal zijn dat weekend.
Laat ons hopen van niet he!!!!

grtjs Debby



inge
27-6-2009
 Meld misbruik31-3-2009 15:06:42

Hallo !
Je kan via de site van het laatste nieuws ,de weersvoorspellingen zien voor 10 dagen..
Dan heb je alvast een gedacht he!
Ik duim in ieder geval voor jullie!!!



San
12-4-2008
 Meld misbruik31-3-2009 19:06:39

Hallo dames,
ik trouw niet op 11 april maar zou het wel willen.
Wij zijn vorig jaar op 12 april getrouwd dus in dat weekend vieren wij ook feest.
Ik weet nog dat ik ook bang had voor het weer. De dagen voor de trouw was het ook mooi en naargelang het weekend dichter kwam werden de voorspellingen slechter en slechter. Al bij al is het nog goed meegevallen. een stralend zonnetje, veel wind, koud maar wel droog en dat is toch het bijzonderste. Geen zorgen maken dat komt wel in orde en geniet nog zeker van deze laatse 2 weekjes.

Sanneke



Veerle

 Meld misbruik31-3-2009 20:46:00

Hallo,
Wij trouwen ook op 11 april. En we hebben ook schrik voor het weer. 1 troost: in België ben je nooit zeker van het weer :-). Te hopen dat het niet zo'n weertje wordt als een paar dagen geleden!



Tinne
11-4-2009
 Meld misbruik31-3-2009 22:23:34

bij mij leefde er dezelfde gedachte ! Wij trouwen ook op 11 april maar ja, we blijven positief, je kan er niets aan veranderen hé...veel succes allemaal !!



Caroline
11-4-2009
 Meld misbruik1-4-2009 1:10:03

Amai ik verschiet er van dat er nog zoveel bruidjes zijn op 11 april. Ikzelf heb redelijk wat "commentaar" gekregen omdat het de dag voor pasen is...
Heb eens naar het weersoverzicht gekeken, voor donderdag 9 april 65% kans op neerslag... laat ons hopen dat het zaterdag beter is...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...