Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kindje

  30-3-2009 21:50:19
Hey, Wij hebben op 23 mei een viering met het uvv. Wij hebben ook een zoontje van 11 weken op dit moment. Wij heeft er een leuk idee (of tekstje voor ons zoontje) om hem hierbij te betrekken.
Groetjes

Tamara
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 784


Karen
4-7-2009
 Meld misbruik31-3-2009 9:08:27

Wij trouwen op 4 juli ook met uvv.
Wij hebben een dochtertje van 3 jaar en ik wil er haar ook op de een of andere manier bij betrekken.
Als er iemand ook ideetjes heeft voor mij?
Bedankt en groetjes Karen.



heidi

 Meld misbruik31-3-2009 9:27:41

wij hebben ook 2 kleine zoontjes, 3,5jaar en 2jaar, zij hebben de uitnodigingen aangekondigd, in het misboekje hebben ze een tekening gemaakt, de kleinste rijd met een blokkenkar de kerk binnen, de oudste met de ringen, ze krijgen ook beiden een armbandje met hun naam op en deze wordt mee gezegend in de kerk. het zijn allemaal kleine dingen, maar het toont toch dat ze aanwezig zijn.



mieke
7-8-2009
 Meld misbruik31-3-2009 11:08:36

onze meisjes zullen op onze trouw in augustus 1,5jaar en 3,5jaar zijn; wij gaan onze trouw door hun laten aankondigen (wij gaan foto's van onze handen op elkaar laten maken en de oudste dochter houdt onze trouwringen vast (hebben deze al gekocht toen we zijn gaan samenwonen omdat we eerst niet van plan waren om te trouwen; gaan er nu een extra datum in latne zetten)de jongste haar handje ligt er gewoon bij en dan erbij schrijven mama en papa gaan trouwen. en ook hun armbandjes laten zegenen tijdens de dienst. wat ook word gedaan is het kindje laten dopen in de viering.
groetjes en geniet van jullie kleine kereltje
mieke
07/08/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...