Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kinderkleding.

30-3-2009 11:29:31
Hey iedereen,

Wij zijn in gang geschoten voor de kleding van de bruidskindjes, maar blijkbaar al te laat voor de ceremoniecollectie....dus zaterdag héél het wijnegemshoppingcenter afgelopen en gisteren in Roermond (Outlet) gaan kijken....daar was niets meer!!!!
Voor meisjes heb ik genoeg gezien, maar niet voor jongens!!
We hadden gedacht aan een 3/4 broek(muisgrijs), wit hemdje(mag speciaal zijn of van een bepaald merk, t-shirt en dan basketters..;zo écht super stoer....maar euh is écht niet gemakkelijk zene, weten jullie ergens een winkel waar ik nog zoiets kan vinden??Of iets communieachtig?

groetjes,

Debby
8-8-2009

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 810

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-3-2009 14:32:19

wij hebben ons zoontje aangekleed bij princess in antwerpen.

hij had een grijze broek 3/4 van tommy, met daarop een hemdje en grijze all-stars baskettertjes

was super schattig.

we hebben dat dan gecombineerd met een wit truitje van ralph lauren

ik vind dat zoiets achteraf nog draagbaar moet zijn

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik30-3-2009 14:36:28

Weet je ook het budget ongeveer?
Een wit truitje van Polo Sport heb ik ook gisteren gekocht..;dat was ook een idee ;-))

groetjes,

Debby
8-8-2009

Veronique
14-8-2009
 Meld misbruik30-3-2009 15:18:41

Ik heb de kleertjes voor onze bruidskindjes gekocht bij Okaïdi. Daar hadden ze wel leuke dingen. Ook bij winkels zoals Premaman en Folieke hingen er ook mooie dingen en niet te duur.

Je moet je inderdaad wel gaan haasten, nu het nog communietijd is.

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik30-3-2009 16:19:02

Voor mijnoudste zonen kocht ik bij red&blu in Antwerpen,in februari was daar nog veel keus, nu ?? Mijn dochter kreeg een kleedje van Charlie(ook red&blu). Maar inderdaad, wacht er niet meer mee.

Valerie
2mei09

Kelly

Meld misbruik30-3-2009 22:42:27

Kijk eens op de site van 'Gymp', daar hebben ze mooie kleren tussen zitten en dan kan je ook bij de verdelers kijken. Eventueel even bellen naar de winkel om te horen of ze het nog hebben, dan hoef je niet voor niets te rijden...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-3-2009 23:48:48

mmm... ik denk de all stars 30 euro, de broek?, t-shirt 30 euro, hemd denk 50 euro, trui van ralph 85 euro

niet goedkoop als het niet voor je eigen kindje is he..

maar je kan ook wat vals spelen he.. broekje van iets anders en dan een duur truitje

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik31-3-2009 14:01:35

Wel dat valt nog mee en aangezien het onze kinderen zijn..valt dat zéker mee haha ;-))
Ga er in de paasvakantie eens langst...ben benieuwd!!

x

jessy
31-7-2009
 Meld misbruik1-4-2009 20:36:12

Bij c en a hebben ze ook mooie kleertjes, die ze nadien nog kunnen afdragen!
Zeer prijselijk

vanessa
1-1-2008
 Meld misbruik22-7-2009 21:52:38

Kijk eens op www.kleertjes.com

Daar zag ik vorig jaar heel erg mooie dingen, tegen schappelijke prijzen. Helaas had ik toen al 150€ uitgegeven aan het kleedje van mijn dochter, dat overigens wel prachtig was ;o)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...