Terug naar overzicht
wij hebben ons zoontje aangekleed bij princess in antwerpen.hij had een grijze broek 3/4 van tommy, met daarop een hemdje en grijze all-stars baskettertjeswas super schattig.we hebben dat dan gecombineerd met een wit truitje van ralph laurenik vind dat zoiets achteraf nog draagbaar moet zijn
Weet je ook het budget ongeveer?Een wit truitje van Polo Sport heb ik ook gisteren gekocht..;dat was ook een idee ;-))groetjes,Debby8-8-2009
Ik heb de kleertjes voor onze bruidskindjes gekocht bij Okaïdi. Daar hadden ze wel leuke dingen. Ook bij winkels zoals Premaman en Folieke hingen er ook mooie dingen en niet te duur. Je moet je inderdaad wel gaan haasten, nu het nog communietijd is.
Voor mijnoudste zonen kocht ik bij red&blu in Antwerpen,in februari was daar nog veel keus, nu ?? Mijn dochter kreeg een kleedje van Charlie(ook red&blu). Maar inderdaad, wacht er niet meer mee.Valerie2mei09
Kijk eens op de site van 'Gymp', daar hebben ze mooie kleren tussen zitten en dan kan je ook bij de verdelers kijken. Eventueel even bellen naar de winkel om te horen of ze het nog hebben, dan hoef je niet voor niets te rijden...
mmm... ik denk de all stars 30 euro, de broek?, t-shirt 30 euro, hemd denk 50 euro, trui van ralph 85 euroniet goedkoop als het niet voor je eigen kindje is he..maar je kan ook wat vals spelen he.. broekje van iets anders en dan een duur truitje
Wel dat valt nog mee en aangezien het onze kinderen zijn..valt dat zéker mee haha ;-))Ga er in de paasvakantie eens langst...ben benieuwd!!x
Bij c en a hebben ze ook mooie kleertjes, die ze nadien nog kunnen afdragen!Zeer prijselijk
Kijk eens op www.kleertjes.com Daar zag ik vorig jaar heel erg mooie dingen, tegen schappelijke prijzen. Helaas had ik toen al 150€ uitgegeven aan het kleedje van mijn dochter, dat overigens wel prachtig was ;o)