Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik trouw.org: 28 maart 2009

  29-3-2009 20:22:19
Hoi allemaal

Een mini impressie van onze dag gisteren. Want wil gans het verhaal wel neerpennen op ik trouw.org. Hopelijk werkt hij ten laatste morgen terug, want dinsdagochtend vertrekken we naar Mauritius.

Gisteren was schitterend, fantastisch, niet te beschrijven. Op de momenten dat we buiten kwamen, scheen de zon, waren we binnen regende het. Geen druppel regen gevoeld, terwijl het in de ochtend met bakken uit de lucht viel. We hebben genoten van de eerste minuut tot de laatste (6U 's morgens). Onze huwelijksdag was een aaneenschakelijk van hoogtepunten. Niets is er mis gelopen en ik zit dan ook op een roze wolk. Met heel veel heimwee naar gisteren. Tranen in mijn ogen van contentement en van heimwee naar zo een mooie dag. Elke minuut aan voorbereiding en dit anderhalf jaar lang is de moeite geweest, elke kleine of grote tegenslag hebben we overwonnen en daar hebben we nu de vruchten van geplukt. Hopelijk kan ik morgen verder mijn uitgebreid relaas posten!
Hopelijk blijft ons zalig gevoel nog lang duren, maar de hartpijn mag overgaan in mooie herinneringen!
Groetjes
Dotje

Kim
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1335


Laura
11-7-2009
 Meld misbruik29-3-2009 20:29:48

Proficiat Dotje!!!

Zo leuk om te horen dat je dag een droom was!
Ik wens jullie het allerbeste geluk toe en geniet maar van de huwelijksreis ;-)

Groetjes, Laura



mieke
7-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 20:31:17

super ik hoop dat het bij ons net zo een leuke dag word; zal nog wel 131 dagen mogen wachten geniet nog een beetje na en van jullie huwelijksreis
mieke
07/08/09



San
12-4-2008
 Meld misbruik29-3-2009 20:36:03

Hey Dotje,

Wat heb ik gisteren dikwijls aan jou gedacht. Ik ben blij dat het voor jullie zo een prachtdag is geworden. Nu op naar het volgende hoogtepunt. Mauritius here she comes. Als het een troost mag zijn voor jou Dotje, wij zijn nog altijd aan het genieten van onze dag (volgens deze site reeds 351 dagen geleden). En minder goed nieuws die hartepijn die jij nu voelt steekt bij mij soms nog wel eens de kop op. Vooral gisteren en nu bij het lezen van je korte verslag.
Ik ben echt waar blij voor jou. Ik wens jou en je ventje nog heel veel geluk, liefde en plezier voor de toekomst.
Geniet nog maar lekker na en geniet van het prachtige Mauritius. Hopelijk krijgen we nog een foto te zien van jou voor je vertrekt en anders zal het voor binnen enkele weken zijn.

Groetjes Sanneke (ik-trouw)



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik29-3-2009 21:15:00

He Dotje!
Dikke proficiat. Ik ben blij dat jullie zo genoten hebben. En dat de weergoden jullie toch goed gezind waren. Ik heb er gisteren dikwijls aan moeten denken. Geniet nog van jullie wittebroodsweken! Ik hoop ook dat het forum snel terug up and running is, maar tot nu toe geen teken van leven van Marie of Alexander!
Nogmaals proficiat en geniet van jullie reis!
Diane
elisadiana1@hotmail.com



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik29-3-2009 21:57:40

hoi Dotje,

gefeliciteerd Mevrouw :) Fijn dat het zonnetje zich op de juiste moment liet zien! Ik ben nieuwsgierig naar je uitgebreide verslagje en fotootjes.

Geniet van de huwelijksreis!!

Groetjes
Wittockske



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 22:00:26

Ook ik heb gisteren tussen de buien door aan jullie gedacht! Ik ben heel blij om te lezen dat het een fantastische dag is geworden! Een dikke proficiat aan jullie tweetjes en geniet met volle teugen van jullie huwelijksreis!
Vera (Lolliebollie)



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik29-3-2009 22:15:37

Proficiat dotje!
fijn dat het weer toch een beetje mee wou!
Tot op iktrouw, en geniet van de huwelijksreis!
groetjes sara



Anne

 Meld misbruik29-3-2009 22:17:14

Hey Dotje,

Een hele dikke proficiat, tof dat jullie dag zo goed verlopen is.
Ik ben heel benieuwt naar fotootjes.

Groetjes Anne



Lien
1-8-2009
 Meld misbruik29-3-2009 22:34:23

Dotje

Proficiat!
Ik kijk ook uit naar je uitgebreide verslagje en is het morgen niet, dan na jullie huwelijksreis: Geniet van jullie wittebroodsweken!

Lien & Tom



sanne
25-7-2009
 Meld misbruik30-3-2009 10:21:18

wat lief dat je hier even iets post! een opluchting voor de nieuwschierigen onder ons!! haha!
fijn te horen dat jullie geen last hebben gehad van de regen en dat het zo'n prachtdag was!
hopelijk gaat ik-trouw.org vandaag nog on-line voor alle verdere details en foto's.
geniet van Mauritius!!
En nog een dikke proficiat!

xx Sanne 84



Dorine

 Meld misbruik30-3-2009 15:01:15

Dikke proficiat Dotje.
Kijk al vol spanning uit naar het vervolg van je verslag.
Goed dat de weergoden jullie goedgezind waren, :)

groetjes
Rieneke



L
26-6-2009
 Meld misbruik30-3-2009 19:25:16

Dotje
van hartelijk gefeliciteerd!!! GEniet maar lekker van je huwelijksreis en erna willen we dan héél graag een uitgebreid verslag met fotos!! (hopelijk is de site tegen dan weer online he!!!)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...