Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

praatpaal

  26-3-2009 21:39:13
Hallo aanstaande bruidjes,
Heeft er misschien iemand ervaring met een "praatpaal" 's avonds op het feest?
Lijkt wel erg leuk maar zijn er mensen die het al gezien hebben?
thx
Riet

Rita
3-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1256


Bart

 Meld misbruik26-3-2009 22:34:19

Hey Rita, Het idee van de praatpaal is wel leuk, maar de uitwerking meestal niet. Op ons huwelijk had ik ook een praatpaal gehuurd, maar ik ben niet tevreden van het resultaat. Had ik het geweten, dan zou ik het anders opgelost hebben. Groetjes, Bart
(www.motionpictures.be )



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik27-3-2009 9:27:26

Wij hebben de babbelbox gehuurd. Vrienden van ons heb dat vorig jaar ook gedaan en 't resultaat was hilarisch.



Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik27-3-2009 10:48:39

Wij hebben het ook gedaan, het is te zeggen: onze videograaf heeft zich 's avonds ergens afgezonderd opgesteld en mensen konden dan boodschappen inspreken.
Ik heb het resultaat nog niet gezien en een vriendin van ons heeft serieus moeten 'zagen' vooraleer mensen zich naar de videohoek hebben begeven, maar ik heb sommigen bezig gezien bij de camera en ik verwacht mij aan hilarische taferelen.
Ik denk dat je je gasten wat moet kennen om te weten of het interessant is of niet. Onze vrienden is wel een redelijk zotte bende bij momenten, zeker als er wat alcohol met gemoeid gaat, dus wij wisten dat het het proberen waard was. Ik heb dan ook 1 tip: zorg ervoor dat de praatpaal laat genoeg blijft staan zodat de mensen de tijd hebben om wat moed in te drinken :-)
En ik denk dat je er altijd vanuit moet gaan dat het resultaat kan tegenvallen...



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik27-3-2009 13:18:49

Ik vond dit ook een leuk idee maar had al van verschillende mensen gehoord dat het resultaat enorm tegenviel.
Mijn neef filmt regelmatig dus heb ik aan hem gevraagd of hij zijn camera wil opstellen en de mensen overtuigen een boodschap achter te laten voor ons.
Als het resultaat dan tegenvalt is het niet zo erg want het heeft ons niets gekost!
Groetjes



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik27-3-2009 16:17:38

Eigenlijk is het zoals patricia zegt. Het kan beide richtingen uitdraaien. Je moet zelf een beetje je gasten inschatten.
Ook wij weten zeker dat het geen probleem zal zijn om vrienden aan de 'praat' te krijgen voor de camera. Integendeel, denk dat ze met genoeg alcohol binnen, niet meer zullen weg te slaan zijn van camera
;-)



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-3-2009 16:36:15

Ik heb een ex collega & die z'n resultaat was toch hillarisch, wij doen het ook alvast!



Joost

 Meld misbruik16-7-2009 9:19:24

Beste,

Mag ik ook even heel kort reageren op dit bericht over DE PRAATPAAL aub?

DE PRAATPAAL is nl iedere keer een succes waarbij zowel tantes, nonkels, beste vrienden & vriendinnen, oma's, pepe's,... aan bod komen. In het begin van de avond verloopt het inderdaad soms nog wat 'stroefjes', maar van zodra het dansen begonnen is, vinden de mensen de weg naar DE PRAATPAAL heel gemakkelijk. Ze 'sleuren' daarbij al te graag andere vrienden en familie voor DE PRAATPAAL om een originele reactie te geven op de vraag die er op dat moment in steekt. Of om gewoon even de groetjes te doen, een liedje te zingen, een danspasje te wagen,...
Gemiddeld duurt een PRAATPAAL DVD tussen de 45min en 1uur, een ideale lengte om achteraf tijdens het aperitieven aan vrienden of familie te tonen.

En beste Bart van motionpictures (van een paar posts hieronder), ik vind jouw website veel belovend en ben er van overtuigd dat je mooie video- en fotoreportages aanbiedt. Maar ik vind spijtig genoeg wel nergens een PRAATPAAL-reservatie van jouw huwelijksfeest terug, dus waarschijnlijk heb je het over een cloon die DE PRAATPAAL probeert te imiteren(,wat meestal nooit hetzelfde is als het origineel...)

Nog veel succes met jullie voorbereidingen!

Vriendelijke groeten,
Joost Denolf
www.depraatpaal.be
www.hetfeestviltje.be
www.defeestcameraadjes.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info