Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend gezocht ander koppel voor 12-09-09 zaal

  26-3-2009 13:13:59
Hallo iedereen,

Mijn verloofde en ik zijn op zoek naar een koppel die onze feestzaal zou willen overnemen voor 12-09-2009 te Lier,namelijk de zaal Hof Van Beatrijs. Wij hebben totaal onverwacht een huis gekocht met verbouwingswerken en hebben nu iets te weinig tijd om ons volledig te kunnen richten op ons huwelijk. Daarom zouden we graag ons huwelijk uitstellen naar volgende zomer. Dit is echter enkel mogelijk als we iemand anders vinden die onze feestzaal wil huren op 12-09-2009. Wie wil ons helpen????
We zouden jullie verschrikkelijk dankbaar zijn!!!!!!

Alvast bedankt!!!!

Veronique & Roeland

veronique
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1191


Sophie

 Meld misbruik26-3-2009 13:15:26

Hey

Is dat een probleem,
ben je normaal gezien niet alleen je voorschot kwijt?
Hebben jullie daar geen contractje van.

groetjes



veronique
22-8-2009
 Meld misbruik26-3-2009 13:33:55

Ja, we zijn dan ons voorschot van 750 euro kwijt. Zelfs al leggen we de zaal terug vast voor de andere datum



Peggy
16-10-2010
 Meld misbruik26-3-2009 15:13:36

Hey, welke zaal in t Hof van Beatrijs hebben jullie? Kan je mij zeggen hoeveel personen er kunnen zitten met dansvloer en aan ronde tafels?
Wij zijn namelijk aan t overwegen van nog dit jaar te trouwen, maar we hebben wel een grote zaal nodig. 12/9 is één van de mogelijke data.Heb je misschien een email-adres waarop ik je kan mailen?



veronique
22-8-2009
 Meld misbruik26-3-2009 15:36:14

Hallo Peggy,


We hebben zaal symforosa, met de gezellige open haard en balken en de mogelijkheid om met goed weer buiten onder de luifel te dansen. Ze zeiden dat het met ronde tafels geen probleem mocht zijn om rond de 150 personen van plaats te voorzien. Ik denk dat dansvloer geen probleem mag zijn, zeker niet met de mogelijkheid om buiten te kunnen dansen. Dat is dan ook wat ons zo aanspreekt aan deze zaal. We hebben ook van meedere personen vernomen dat het eten er super lekker is, en dat er zeker genoeg voorzien is. Dat is toch ook belangrijk, vonden wij.
Je kan me per mail via veroniquevan_laer@hotmail.com

Bedankt al voor de reactie !!!!

Groetjes Veronique



veronique
22-8-2009
 Meld misbruik27-3-2009 13:32:02

Hallo Peggy,


Was de zaal groot genoeg of hebben jullie nog meer genodigden? Gaan jullie ook trouwen voor de kerk? Wij hadden gekozen voor de kerk in het begijnhof van Lier.

Prettig weekend!

Veronique



Peggy
16-10-2010
 Meld misbruik30-3-2009 14:21:20

Hey Veronique, ik vrees dat 150 personen te weinig gaat zijn voor ons. Wij hebben een heel grote familie en hebben zo'n 190 genodigden voor t avondfeest.
Ik hoop dat je nog iemand vindt die je zaal kan overnemen. Wij hebben zelf iets gelijkaardigs meegemaakt toen we ons huwelijk hadden uitgesteld naar een latere datum. Lees er je contract eens goed op na zou ik zeggen.Wij hebben toen via een aangetekende brief geannuleerd (ik dacht toen meer dan 6 maand voor de geplande datum) en indien de zaal verhuurd werd aan een ander koppel kregen we het voorschot terug.Wij hebben alles teruggehad, wel maanden later. Ik zou niet wanhopen, september is een heel populaire trouwmaand!
Groetjes,
Peggy



veronique
22-8-2009
 Meld misbruik31-3-2009 7:53:12

Hey Peggy. Ik was dit gisteren aan Roeland aan het vertellen en hij zei dat ik weer te snel ben geweest met een aantal op de zaal te plakken. En hij heeft nog gelijk ook. Ik ben eens op de website gaan kijken en daar staat "receptie 350 personen, diner 240 personen en diner dansant 200 personen." voor onze zaal. Ik was daarna aan het denken hoe ik me zo kon vergissen en heb het gevonden. Wij zouden alleen de beneden verdieping nemen voor ons feest. Ik weet niet of jullie het zien zitten om de genodigden te splitsen tussen de 2 verdiepingen?
Sorry dat ik vorige keer de verkeerde info heb gegeven.
Vele groetjes Veronique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info