Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress hmmm ik dacht dat ik er geen last van had

  24-3-2009 11:07:46
wij trouwen 9mei vandaag dus nog 46 dagen en tot hier toch ging het redelijk maar nu begin ik toch te stressen, en te denken wat als dat en wat als dit .... eigenlijk denk ik dat we vrij goed staan in de planning maar toch ge maakt je zelf zot.
wie kent dan niet he? zijn er nog die tegen dan trouwen?
groetjes sylvia

sylvia
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1212


annelies
9-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 11:37:49

Hallo,

Wij trouwen op op 9 mei. Ja het begint te korten. Ik denk dat wij ook goed op schema zitten, maar toch moet er nog van alles gebeuren die je maar op laatste kan doen.

Wij moeten nog het een en ander afspreken met de zaal en met de pastoor. Maar ik denk dat het wel inorde zal komen.
Maar het begint te kriebelen. Maar stress dat zal je toch altijd hebben, wij hebben dat ook. Je wil immers dat alles goed verloopt.

Veel succes met de voorbereidingen en geniet van jullie dag.

Groeten, Annelies en Christophe.



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 11:40:28

wij op 23 mei, nog 60 daagjes dus

er zijn al zenuwen, maar die zijn heel goed onder controle vind ik

kheb de indruk dat ik ze vooral voel als ik bezig ben met voorbereidingen (was gisteren bvb mailtjes aan't sturen met fotgraaf en ceremoniemeester en was toch wel iets nerveus ja, hoewel dit niet nodig is

maar de zenuwen zitten nu eenmaal in het trouwpakket zeker :)))

groetjes vanessa

www.everyoneweb.com/23mei2009



Leen
16-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 12:19:56

Wij trouwen op 01/05 en ik moet zeggen het begint toch ook te kriebelen. Ik heb indruk dat we nog veel kleine dingetjes moeten regelen en het gaat maar niet vooruit!



Joke
18-4-2009
 Meld misbruik24-3-2009 18:23:04

Hallo

Bij mij nog 25 daagjes... Zucht!
Het gevoel is zo dubbel: ik moet volgende vrijdag een dikke week cursus geven voor mijn werk; op verplaatsing in the middle of nowhere. Ik kan me vanaf eind volgende week niet met trouw bezighouden, en heb eigenlijk meer stress voor die cursus dan voor trouw.
Als ik op 12 april terug kom heb ik ook maar 5 daagjes meer om de laatste dingen in orde te brengen.

Stress wordt dus ietwat gekanaliseerd, misschien maar goed.

Jullie hebben in elk geval nog zeëen van tijd ;-)

Groetjes
Joke 18 april 2009



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik25-3-2009 8:46:36

Hoi meid,

wij trouwen ook op 9 mei en sinds enkele dagen begin ik echt te beseffen dat het nu wel heel dichtbij komt! De laatste tijd droom ik ook echt veel over de trouw (en dan vooral over alles wat er mis kan gaan). We zitten ook goed op schema, maar er zijn nog een aantal belangrijke details die we nog moeten regelen.

Nu zaterdag heb ik trouwens mijn vrijgezellendag, ben benieuwd!!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



an
9-5-2009
 Meld misbruik25-3-2009 13:52:53

hey,

wij trouwen ook op 9 mei 2009
hier begint de stress ook toe te slaan tis nu nog ma 44 dage. wij hebben ook een lijst op gemaakt van wat we die dag zeker niet mogen vergeten.

grtjes
9mei2009



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik26-3-2009 14:24:30

Hoi,
Bij ons nog 15 dagen op de teller... Ik ben eigenlijk nog niet zo zenuwachtig. We organiseren alles zelf en hebben alles perfect bijgehouden... Nu zijn het dus enkel nog de laatste afwerkingen van onze lijst, maar het verloopt vlot...
Volgende week zal ik misschien al anders beginnen praten haha...
Veel plezier...

Barbara
10-4-2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...