Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

videograaf

  19-3-2009 19:36:32
Hey, wij trouwen op 22 mei 2010 en zijn nog op zoek naar een videograaf die onze huwelijksdag komt filmen van 's morgens tot na de openingsdans. We zouden op onze avondfeest ook graag een babbelbox hebben. Kent er iemand goede, betaalbare videografen (mogen zowel professionals als hobbyisten zijn)?
Regio Oost-vl - Antw - Vl Brabant

Tineke
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 1246


Heidi
22-5-2010
 Meld misbruik19-3-2009 20:32:05

Wij trouwen ook 22 mei 2010! :) Dan zijn we 6 jaar samen.
Voor een videograaf moet je eens kijken bij enoa.be, deze lijken mij redelijk van prijs en kwaliteit.
Hebben jullie al veel geregeld? Wij enkel nog maar de zaal. Met de rest zijn we nu bezig.
Groetjes



Jan

 Meld misbruik19-3-2009 21:24:35

Tineke, informeer eens bij de mensen die (betaalde) publiciteit maken op deze website. Een mail is zo gestuurd, en je krijgt een stapel informatie! Veel suc6!



Tineke
22-5-2010
 Meld misbruik19-3-2009 23:39:55

Hey Heidi,
Onze zaal ligt vast sinds november (1,5 jaar op voorhand en toen wij reserveerden waren 15 mei en 29 mei reeds volzet!) Ondertussen hebben we ook al een ceremoniemeester, de auto's en de fotograaf. Nu nog een videograaf vinden ...
Groetjes



Bart

 Meld misbruik20-3-2009 1:53:58

Hey Tineke, Je kan eens op onze site kijken voor meer info. Moest je dan nog vragen hebben, dan laat je maar iets weten. Groetjes, Bart.
(www.motionpictures.be )



Guy

 Meld misbruik21-3-2009 13:15:04

Je kan eens kijken bij Studioexcitement.be
die hebben ook een babbelbox.
mvg

Guy



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik21-3-2009 18:25:33

Hoi hoi
Wij trouwen ook op 22 mei 2010!
Wij hebben de zaal, de fotograaf en de ceremoniemeester al geregeld.
Vraagje: wanneer hadden jullie gedacht voor het kleed te gaan kijken?
Groetjes



Tineke
22-5-2010
 Meld misbruik23-3-2009 20:33:58

Hey Karin,
De nieuwe collectie komt uit in oktober, november. Maar ik ga binnenkort wel al eens gaan kijken in deze collectie. Ik vind november nogal laat want als ik dan niet direct mijn goesting vind... Uit welke collectie je kleed komt maakt niet echt uit, als het maar 100% je goesting is!
Wanneer ga jij kijken voor een kleed?
Groetjes Tineke



an
9-5-2009
 Meld misbruik24-3-2009 14:19:37

hey

www.discovideo.be is een goede videograaf.

grtjes
9mei2009



kurt

 Meld misbruik24-3-2009 15:18:02

kurtvermylen@hotmail.com
mvgroeten



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik24-3-2009 19:06:09

Hey Tine, ik dacht begin juli eens te gaan kijken, want ik vind november ook nogal laat... Ik weet wel nog niet goed in welke winkel ik moet gaan kijken, heb te veel keuze.. Waarop zou jij je bazeren?
Grtjs
PS: karinwel@hotmail.com



Tineke
22-5-2010
 Meld misbruik26-3-2009 19:38:41

Hey Karin,

Ik heb voor trouwkleren al eens op het internet gezocht naar verschillende winkels en enkele referenties bekeken en ik ga bij volgende winkels eens kijken denk ik:

- Le Chapeau (Antwerpen)
- Jagré (Antwerpen)
- Bruidshuis (Merksem)
- Couture Rachel (Temse)

Ik ga al iets vroeger dan juli kijken denk ik.

Vanwaar zijn jullie afkomstig? Waar trouwen jullie?

Groetjes Tineke



KARIN
22-5-2010
 Meld misbruik27-3-2009 20:00:23

Hoi Tineke

Ik kan in le chapeau in bree gaan kijken
of linx in hasselt ofwel in eindhoven of aarschot... Kan niet kiezen.

Wij zijn van limburg en trouwen in maasmechelen. En jullie?

Wij gaan in juni op verlof dus daarom dat ik in juli pas ga kijken

Grtjs

ps: leuk om een lotgenote te hebben



Babette

 Meld misbruik19-5-2009 18:22:15

Tja, je hebt verschillende aanbieders op het internet. Van hobbyisten tot filmmijnbruiloft.nl.

Videografen zijn wel hun geld waard, het ligt aan je budget.

Succes!



Guy

 Meld misbruik31-8-2009 13:31:54

Beste,
Je kan eens gaan kijken op www.foto-videoreportage.be .

mvg

Guy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info