Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dans met ouders

  18-3-2009 16:01:50
Hey,

Nog drie maandjes en we trouwen. Onze openingdans vinden was niet moeilijk , maar nu zijn we aan het denken welk liedje we kunnen gebruiken bij de tweede dans (ik met mijn papa , mijn vriend met zijn mama).
Iemand een idee?

Heel erg bedankt
Cindy

cindy
26-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 966


ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik19-3-2009 8:24:27

Hey Cindy,
Ik vind dat ook niet zo makkelijk te kiezen, mijn papa hoort Live graag dus ik denk dat ik ga voor een liedje van live. Is er zo geen passend liedje dat je papa mooi vindt? My girl van The Temptations vond ik ook wel leuk, aangezien ik toch papa's girl ben, maar das dan wel minder gepast voor mijn vriend en zijn moeder, dus weet het ook nog niet zeker!
Laat me weten als je iets gevonden hebt hé!



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik19-3-2009 8:53:36

Wij houden wel een beetje van foute muziek, dus de openingsdansen van onze ouders zijn dans 2 en 3.

Valerie
04/07/09



cindy
26-6-2009
 Meld misbruik19-3-2009 9:20:42

Hey Annelies,

Mijn papa hoort graag ti amo van umberto tozzi. Vind je dit gepast?

Groeten



Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik19-3-2009 14:19:20

hallo,

bij ons hetzelfde probleem.
openingsdans ws héél rap gekozen , maar we vinden ook geen dans voor ik met mijn papa en mijn ventje zijn mama.
wij hebben geen derde dans , papa van ventje is overleden en mijn mama kan moeilijk stappen.
ook voor mij zijn de tips welkom.

groetjes Daisy



Tanja
25-8-2007
 Meld misbruik19-3-2009 16:21:51

Hey,

wij hadden gekozen voor de openingsdansen van onze ouders (eerst onze openingsdans daarna de openingsdans van de ouders bruid en daarna openingsdans van ouders bruidegom).

Groetjes,
Tanja
(572 dagen getrouwd)



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik23-3-2009 9:04:58

Hey Cindy,
Ti Amo is zeker gepast! Tof nummer, niet te melig!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...