Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dubbele vreugde !!

  18-3-2009 14:14:46
Na toch een tijdje overtijd te zijn toch maar een test gedaan. Meteen positief.. kon het niet geloven !
's avonds bij schoonvader/dokter langsgeweest om toch nog maar eens te testen en ja hoor.. een degelijke "plus" en dus overduidelijk zwanger.
Totaal niet gepland.. vorig jaar al "geprobeerd", toch wel enkele maanden.
En dan ten huwelijk gevraagd en de kinderwens even weggestoken.
De laatste weken niet echt meer opgelet, en ook totaal niet mee bezig geweest, en dan is het raak..

Op 19 juni trouwen we, dus het zal met een buikje worden. :-)
Kleedje zal moeten aangepast worden, maar dat heeft z'n charmes wel ! :-)

Groetjes van een overgelukkige bruid. :)

Claudia
19-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1040


Tine

 Meld misbruik18-3-2009 14:32:33

Wauw! Dikke proficiat!

Dat buikje zal tegen 19 juni wel meevallen denk ik!

Geniet er maar van!



Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 14:38:37

Proficiat !!!
Hopelijk ben je wel niet misselijk op jouw dag!
Wij beginnen er nu ook aan... spannend!



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik18-3-2009 14:42:53

Ik hoop ook dat tegen dan de kwaaltjes voorbij zijn. Nu voel ik me wel vrij "zwanger", in die zin dat ik echt wel misselijk ben, dingen die ik normaal zo graag eet nu nog niet meer kan ruiken.
Vers brood bvb, bah ! :)

Maar anderzijds.. wat krijg je er voor in de plaats hé.. :)

Veel succes Evelien !!



evy
1-3-2009
 Meld misbruik18-3-2009 15:07:04

Gefeliciteerd!!!
Je krijgt er inderdaad iets prachtigs voor in de plaats. Hier is het ondertussen aftellen geblazen naar de bevalling: nog 37 dagen (normaal gezien).
Bij een eerste kindje valt dat buikje meestal nog wel mee hoor. Kan goed zijn dat je kleedje nog niet aangepast moet worden. Ik was toen ver 6 maanden eer je het écht zag. 't Was deze keer wel anders.
Geniet van jullie trouwdag en van dat kleine ukje!!

Groetjes Evy
229 dagen getrouwd



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik18-3-2009 15:09:14

Wow nog 37 dagen !! Spannend ! :)
Ach, we zien wel hoe dat buikje er al dan niet is, het mag gezien worden, zeker weten.. we zien wel !
We kunnen toch niet anders dan het zijn beloop laten gaan en er van te genieten.
En dat doen we en zullen we zeker nog doen.

Haa... 2009... wat een jaar ! :))



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 15:41:43

Proficiat! Geniet ervan ;)
2009 wordt een prachtig jaar :)

Groetjes Sara
08/08/'09



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik18-3-2009 16:36:59

dikke proficiat!!! Dubbel geluk!!!
Geniet ervan!

groetjes vanessa



Wendy
17-4-2009
 Meld misbruik18-3-2009 17:00:11

oh proficiat!

Moet geweldig zijn!
hoop dat het voor mij en mijn toekomstig ventje ook is weggelegd!

groetjes!



evy
1-3-2009
 Meld misbruik18-3-2009 18:36:13

@Claudia

Tuurlijk mag dat buikje gezien worden! En inderdaad, hoe sneller hoe liever, maar bij een eerste is het soms geduldig wachten hoor :-)

Veel plezier en geniet!!!!



Karen
4-7-2009
 Meld misbruik18-3-2009 18:56:22

Proficiat!Ivm dat buikje,hangt af van persoon tot persoon..Ik was na 4 maanden al precies 7 maanden ver!
Leuk he,trouwen met zijn 3tjes..
Wij trouwen ook met zijn 3 tjes,maar ons dochtertje is wel al 3 jaar,maar toch gaan we haar bij de dag betrekken.

Een leuke dag voor iedereen,met of zonder kinderen...



Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik18-3-2009 19:39:10

Ik wens jou een heel dikke proficiat Claudia!!!

3 Dikke Zoenen!x



Sarah
10-10-2009
 Meld misbruik18-3-2009 21:00:06

PROFICIAT!!!!!

groetjes



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik19-3-2009 9:36:41

Dankjewel allemaal !
Sinds gisterenavond weten we echt helemaal zeker dat er een creatie van ons op komst is.
Zo spannend..
Het zowat eerste (na de proficiat!) wat iedereen me vraagt is: "en je kleed? Gaat die nog passen?"

Tuurlijk gaat die nog passen.. :)
ik ga dit weekend naar de winkel om het toch even te melden zodat ze daar wat extra rekening mee kunnen houden en dan zal het er vanaf hangen of ik idd al dan niet snel een boller buikje zal hebben.
Een keertje extra gaan passen zal er wel bij komen kijken, maar dat doe ik met plezier hoor !!

Nogmaals bedankt voor alle gelukwensen... we lopen op wolkjes. :-)

Groetjes !



danitsja

 Meld misbruik19-3-2009 11:51:34

proficiat !!! geniet van deze dubbele vreugde ! je zal super stralan die dag !

danitsja 9juli2010
http://www.kurtendanitsja.bruiloftsite.nl/



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik19-3-2009 12:16:08

Proficiat, proficiat, proficiat!!
Ik kan me jouw geluk voorstellen.
Mijn vriend en ik trouwen 3 april en wij hebben ook dit weekend ontdekt dat we 6 weken zwanger zijn. Dat is echt een onbeschrijfelijk gevoel. Beseffen dat je trouwt met de man van je leven en tevens ook zijn kindje draagt.
Het zal onze huwelijksdag nog intenser maken, daar ben ik van overtuigd!!
Gelukkig dient bij mij het trouwkleed nog wel niet aangepast te worden. Momenteel geen last van de zwangerschap, geen misselijkheid. Hopelijk blijft dit ook zo, want zou de huwelijksreis ook graag gelukkig beleven.
Voor wanneer is de komst van de baby?

Groetjes,

Inge



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik19-3-2009 13:30:47

Thanks Inge :-)
Heerlijk hé ...
Dan ben ik ongeveer een weekje verder dan jij, schattig !
Uitgeteld tussen 9-15 november, maandag kan ik al terecht bij de gynae.. spannend..angstig...

Ik heb dus wel last van die misselijkheden, maar dat gaat wel over.
Ik wil ook graag nog de huwelijksreis happy kunnen beleven, maar dat komt wel goed.
We gaan naar Jamaica, moet gewoon extra oppassen voor drankjes, voeding en ijsjes.
We vliegen sowieso comfort class en gaan ook eens horen of het mogelijk is de voorste stoelen te krijgen, sowieso meer beenruimte dan.

Wanneer komt jullie boeleke? :)

Groetjes



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik19-3-2009 13:43:53

Ons boeleke is voor 17-18 november. Ik ga pas 22 april naar de gynaecoloog. Dan ben ik 10 weken zwanger en zal de eerste echo echt al fijn zijn om te zien. Kijk er ook al wel enorm naar uit. Nu zijn we precies meer met de zwangerschap bezig als met ons huwelijk...
Onze huwelijsreis gaat naar Madeira. We gingen er enorm veel wandelingen maken. Nu zullen de activiteiten wel wat aangepast worden, maar dat doen we met plezier! Gelukkig dat we nog mogen vliegen, de eerste zes maanden!
Genieten, dat is de boodschap...




an
9-5-2009
 Meld misbruik19-3-2009 15:29:40

hey,

dikke proficiat !
nog veel succes !

grtjes
9mei2009



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik19-3-2009 15:53:04

Proficiat ! ! !
Dat verhaal heb ik al keiveel gehoord: mensen die er niet meer mee bezig zijn en dan boem patat zwanger !
Geniet er ten volle van: de 2 mooiste dingen samen beleven, wauw seg!

Valerie
04/07/09



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik25-3-2009 16:28:45

Proficiat!!!

Over 3 weken trouwen we, en vorige week merkte ik plots dat ik over tijd was.
Eergisteren toch een test gekocht en direct overduidelijk zwanger!
Het zal voor eind november zijn, en normaal gezien zal ik nog in mijn jurk moeten kunnen binnen 3 weken, maar ik vind het ineens zo spannend! We mogen best nog niets zeggen tegen de familie dus niemand zal het weten tijdens het huwelijk... Ik zie ons al nadien langsgaan bij de ouders met een huwelijksfoto: hierop staat iets dat niet te zien is, raad eens wat?

We zijn zo gelukkig en ook een beetje nerveus!
Maar we gaan er samen super van genieten!

Groetjes!



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik25-3-2009 16:30:52

Fantastisch hé! :-)
Wij hebben maandag voor het eerst het hartje gehoord... wow... zo een geweldig gevoel !
Nu pas ben ik gerust en zal ik ervan kunnen genieten.
... eerst de kwaaltjes nog doorstaan. :-)

Oei oei, succes met het zwijgen, hihi !
Ik duim voor je. ;-)

Groetjes !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...