Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getrouwd

  15-8-2005 21:58:54
Hoi allemaal,
Wij zijn zaterdag getrouwd! Hebben super mooi weer gehad.. heb dat te danken aan de Clarissen (was vrijdag eieren gaan brengen: het helpt dus echt!). De dag is perfect verlopen. In de voormiddag foto's nemen.. echt een aanrader om dat voor alles te doen.. wij waren zo ontspannen en hadden zo goed als geen zenuwen meer (op voorhand enorm veel nochtans, heb de nacht voordien echt geen oog dicht gedaan). Iedereen was enthousiast over de mis (was best wel fier want de meeste teksten had ik zelf geschreven), over het avondfeest, over ons als koppel. t Was een super mooie dag.. tis jammer dat het zo snel voorbij gaat.. Je kijkt er zolang naar uit, bent er zoveel mee bezig en t vliegt zo snel voorbij.. maar k heb van ieder moment genoten. Mijn kleed was prachtig, mijn ventje super knap, mijn bruidsboeket wat hij zelf gemaakt had was heel mooi. Met weemoed heb ik mijn kleed uitgedaan.. en t zal nooit meer hetzelfde zijn als ik het nog eens aandoe..
Aan iedereen die die mooie dag nog in het vooruitzicht heeft.. veel plezier en succes met de voorbereidingen en geniet van 'jullie' dag!
Ik zal nog regelmatig komen piepen en mijn ervaringen delen. Morgenvroeg vertrekken we voor 2 weekjes naar Mexico..
Groetjes,
An & Mathias

An
13-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1191

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...