Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel bedankje

  17-3-2009 18:12:43
Beste bruidjes,

Ik ben op zoek naar een origineel bedankje voor de gasten ipv van een foto.
Ik heb op al verschillende websites gekeken maar nog niets gevonden.
Nu had ik gedacht om een kleine fles wijn met een persoonlijk etiket te geven. Maar waar kan ik goedkope kleine flesjes wijn vinden?
heeft iemand nog andere ideeën die niet te duur zijn...

groetjes
Stefanie
29/08/09

Stefanie
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1366


heidi

 Meld misbruik17-3-2009 18:21:21

wij hebben doorschijnende doosjes gevuld met 3 pralines, mooi gemaakt met fijn strikje en bloemetje, alleen nog een etiket aanhangen met onze namen op.



Vanessa
21-3-2009
 Meld misbruik17-3-2009 19:12:51

Beste Stefanie,
via hema nl kan je mooie flessen wijn met eigen etiket maken je moet ze wel gaan halen in bv. Sluis.
Wij zelf gaan aan iedereen theelichtjes geven die we zelf hebben beplakt met een mooie tekening en hebben ingepakt.

Ik wens je veel succes



Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik17-3-2009 20:14:02

Hoi
Ik ben daar momenteel ook over aan het nadenken.
Ik had het idee van een doorzichtige plastieken bal te geven, opgevuld met witte hartjesvormige suikerbonen. Wat vinden jullie daarvan?
xxx




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 20:48:27

Ik heb twee ideeën uitgewerkt:

1e:
een doosje merci chocolaatjes: aldi, 1,79euro. 3 verschillende soorten heb je er in: melk, puur en gemengd
tekst erbij:
merci voor het meefeesten
merci voor het heffen van je glas
merci voor de attentie
merci dat je er was!
namen en datum


2e:
theelichtglas en geur theelichtkaarsje in een mica zakje
Ikea heeft glaasjes vanaf 0,25euro, een geurkaarsje 3,49euro voor 24 stuks bij Casa (0,15 per stuk)
mica zakjes bij AVA (prijs weet ik niet juist meer, had ik nog in huis)
tekst erbij:
Ons vonkje van weleer
is er met de jaren alleen
maar sterker op geworden,
het werd een sterke vlam.
Jullie aanwezigheid hier
is het mooiste gebaar dat
aantoont dat jullie in
ons liefdesvuur geloven.
Geef deze kaars een plekje thuis,
beschut tegen weer en wind,
waar ze altijd kranig
met rechte wiek kan branden
en jullie kan herinneren
aan dit overgelukkig moment.
namen en datum

Wij gaan waarschijnlijk voor het tweede idee.

Groetjes, Carolina



Anneleen

 Meld misbruik17-3-2009 22:03:30

wij gaan voor de mannen een klein flesje rode wijn geven van JP CHenet (die met een rare vorm) en er zelf een etiket op plakken. Die flesjes kosten in de makro ongeveer een euro per flesje.(maar ik heb er nog goedkopere gezien daar, alleen was ons etiket al gemaakt voor op die flesjes) Voor de vrouwen gaan we een soort bolletje met een dop op nemen gevuld met badzout. Die kopen we hier in een soort ballonnenwinkeltje voor ongeveer 1,5 euro.
Hoop dat je er iets mee bent!

groetjes
Anneleen
18/7/09



isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik18-3-2009 10:35:05

Zij hebben ook nog wel aparte dingen: http://www.bedankjes.nl/
Verder ben ik er ook nog niet uit hoor ;-)



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 10:51:08

Ik weet ook nog niet wat wij als bedankje gaan geven. Ik had gedacht aan een zelfgemaakte cd met onze lievelingsnummers erop of de liedjes die we die dag hebben gebruikt in de mis, de openingsdans enz. Maar muziek is natuurlijk heel persoonlijk.
Ik had ook gedacht aan een witte roos. Een collega van me heeft zelf limoncello gemaakt en dat in kleine flesjes overgegoten. Leek me ook heel tof!
Ik ben gisteren in een snoepwinkel geweest en daar verkochten ze ook kleine flesjes jenever e.d. en dat vond ik ook wel leuk voor de mannelijke helft van de gasten en dan eventueel snoep of pralines voor de vrouwen ofzo.



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik18-3-2009 11:39:50

Wij geven een blikken doosje met daarin een bloempotje, turfmatje en zaadjes voor vergeet-me-nietjes. Het etiket is gepersonnaliseerd met onze namen en de huwelijksdatum. Dat hebben we besteld bij www.huwelijksbedankjes.nl
Ze zijn intussen perfect in orde geleverd!



an
14-8-2009
 Meld misbruik18-3-2009 17:56:55

hey,
wij twijfelen nog tussen een bamboestok of een klein buxusbolletje.we gaan er an een kaartje aan hangen met de namen en klein bedankwoordje.
een bamboestok kost ongeveer 1 euro eneen buxus bolletje 1.50 euro.
en dan nog het potje he je vind er goedkopen .
mijn voorkeur gaat uit na de bamboestok omdat het een teken van hoop en is.en het gaat bena niet stuk.hoop dat je er iets mee bent
groetjes, an



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik19-3-2009 7:20:37

wij hadden op onze babyborrel flesjes champagne met een zelfgemaakt etiket

voor onze trouw hadden wij doosjes pralines van leonidas met 5 pralines ofzoiets

viel in de smaak




greet
19-12-2009
 Meld misbruik22-3-2009 19:34:14

wanneer geven jullie die bedankjes dan?
Nadien? of leg je dat op hun bord?



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik23-3-2009 10:15:07

Wij hebben aparte genodigden op receptie, diner en dansfeest, dus wij geven die als de mensen vertrekken, er staat een grote mand aan de deur, en meestal komen ze wel nog gedag zeggen voor ze vertrekken, dan heb je de perfecte gelegenheid om die te geven :)



Marie

 Meld misbruik30-3-2009 11:07:27

Ik gaf een borrelglaasje met onze initialen op gegaveerd was 2€ per stuk je mag me altijd mailen voor het adres
koekie_94@msn.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...