Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help! Jullie raad gevraagd!

  17-3-2009 8:11:45
Hallo bruidjes

Ik zit met twijfels i.v.m de kleuren van onze kledij. Ik heb mijn kleed gekocht in oktober, wij hebben daar toen ook foto's van genomen, zodat de kleren van de bruidegom zeker bij mijn kleed zouden passen. In dat kunstlicht bedriegt dat wel een beetje, de verkoopster zei toen dat de officiële kleur ivoor was maar dat het meer naar het witte ging. Er zit onderaan mijn kleed voile en die is echt wel wit als je dichter bij het daglicht staat. Wij(mijn mama, getuige en ik) gingen er dus van uit dat ik een wit kleed heb. Nu ik enkele weken geleden voor mijn pas ging vond ik dat kleed precies toch meer ivoor was.

Mijn mama, schoonmama en verloofde waren toen al het kostuum samen gaan kiezen met een foto van mij erbij voor de verkoper. Nu heeft mijn schoonmama dit weekend de kleur van zijn hemd verklapt : wit! Nu ben ik echt bang dat dat gaat vloeken met mijn wit/ivoor kleed. Er zou eventueel wel een ander hemd kunnen gekocht worden maar de bruidskindjes hebben ook een wit rokje of broekje aan dus dan moeten we voor hen ook weer andere kledij kopen.

Ik heb er deze nacht echt van wakker gelegen, het lijkt misschien echt stom maar zit er toch mee in. Wat denken jullie hiervan?

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes van een (ongerust) bruidje

Joke
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1122


Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik17-3-2009 8:25:18

Hallo,

Mss ook een oplossing: een ivoorkleurige das? Past ook mooi op een wit hemd en zo past het dan volledig met jouw kleed.

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik17-3-2009 11:23:37

Ik zou een ander hemd kiezen. Op de foto's gaat dat anders ni zo mooi zijn vrees ik. Maar de bruidskindjes zou ik gewoon zo laten. Dat zou mij allesinds ni storen. Ik veronderstel dat jullie met warm weer trouwen...

Groetjes, Kim



heidi

 Meld misbruik17-3-2009 13:07:12

als er wit in je kleed zit is dit toch geen echt probleem? merendeel van de mannen nemen een gewoon wit hemd ipv ivoor.
ik heb de afgelopen jaren al verschillende trouwen meegemaakt en alle mannen hadden een wit hemd aan, terwijl de vrouwen in het ivoor of gekleurd kwamen.



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:17:21

Denk ook dat het sowieso moeilijk is om volledig dezelfde kleur te vinden van hemd en trouwkleed, dan zou je al een stukje stof van je kleed moeten meenemen om te kunnen vergelijken want er zullen van merk tot merk verschillen zijn..

Groetjes,
Katrien
19/06/2009



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:36:11

Euhm, ik zou me hier echt geen zorgen in maken. tmijne is deels ivoor en zijn hemd is wit, in zelfde winkel gekocht. Je ziet toch amper t verschil? Zou ik niet wakker van liggen hoor... hij draagt toch kostuumvest... dat zal zeker niet afsteken. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat zelfs mooi, en je slaap er voor laten...?
Wil echt niet negatief doen, maar was beeetje geschrokken van dit berichtje.

Rebecca



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik17-3-2009 13:43:16

Ja ik ben heel perfectionistisch ingesteld. Maar ik begrijp wel Rebecca dat dit raar overkomt voor jou. Ik lig snel wakker van iets, niet altijd even leuk maar ja zo ben ik nu eenmaal.

Wss gaan we nog een reserverhemd kopen en als ik mijn kleed dan thuis heb, kunnen we nog zien wat het beste is!

Groetjes
30/05/2009

en alvast bedankt voor de reacties!



Tineke

 Meld misbruik18-3-2009 16:26:16

Hey Joke,
Helemaal niet raar hoor dat je van zoiets wakker ligt! Ik was ook zo (ben vorige zomer getrouwd) en ik droomde voortdurend over onze bruiloft en heb heel veel slapeloze nachten gehad. Bij mij ging het om de das. Mijn man had een grijs hemd met een witte das. En mijn jurk was ivoor/wit...en ik was ook bang dat het niet bij elkaar zou passen. Maar eigenlijk zie je dat verschil echt niet hoor. Tis maar een minieme kleurnuance ivoor - wit...
Ik lag wakker van mijn kleed, mijn kapsel, mij schoenen, alles. Dus heel normaal hoor!
Succes!



Joke
30-5-2009
 Meld misbruik19-3-2009 9:28:33

Hey Tinneke

Blij dat ik niet de enige ben :-)

Ik zal blij zijn als het zover is, want ik zit ook te stressen over alles!

Leuk te horen dat het bij jou allemaal goed gekomen is ;-)


Groetjes
Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...