Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  13-8-2005 14:15:26
Hey trouwertjes

Wij trouwen 26 mei 2006 en willen daarna graag uw huwelijksreis. We willen graag naar één of andere exotisch locatie(zijn al in zuid-afrika geweest) maar we willen er toch ook niet teveel geld aan uitgeven aangezien we een huis aan het renoveren zijn.
Kunnen jullie me misschien wat ideeën bezorgen voor een huwelijksreis en eventueel wat interessante websites?

Anja
26-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 635


Anja
26-5-2006
 Meld misbruik13-8-2005 14:17:46

Sorry typfout. We willen daarna graag op huwelijksreis!



Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik13-8-2005 16:10:39

Helaba,
wij gewoon zeggen dat wij 27.05.006 trouwen maar weten nog niet naar waar we gaan.
Willen ook wel iets exotisch maar niet te duur dus denk maar één op lossing een last minute.
Wij gaan in ieder geval last minute boeken. dadakes



Kelly
24-6-2006
 Meld misbruik14-8-2005 7:29:33

Wij trouwen op 27 mei en vertrekken nadien naar Thailand, 12 dagen rondreis en 10 dagen strandvakantie, dit alles voor amper €2300 voor ons 2.Thailand is prachtig en echt redelijk qua prijs, zeker als je vergelijkt met Bali, Mauritius, seychellen, .. daar betaal je dit bedrag voor 1 week 1 persoon. Kijk eens in de brochure Wereldreizen en Exotische vakanties van Jetair. Websites www.srilankatours.be en www.arakea.be zullen je alvast kunnen helpen. Groetjes!



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik14-8-2005 9:42:13

Voor ons is het nog te vroeg om daar al aan te denken, maar volgens mij zijn er veel reisagentschappen die iets extra's doen als het om een huwelijksreis gaat. Ik heb zelfs al dingen gezien waar de bruid gratis op reis kan, bij anderen gaat het om een extra grote kamer zonder toeslag of om een percentage van de totaalprijs... Misschien interessant om eens een agentschap binnen te stappen?

Groetjes,
Lieve



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik14-8-2005 9:57:42

Hoi
Wij trouwen volgend jaar en weten het ook nog niet zo goed waar we heen willen. Maar vorig jaar zijn we naar Thailand geweest en dat kan ik echt SUPER AANRADEN; ook krijg je heel veel voor de prijs die je betaald. We zijn met BestTours geweest en het was prachtig. Have fun.



ann

 Meld misbruik14-8-2005 10:17:30

Wij trouwen over 5 weken en wij gaan naar Vietnam. Dit is net als Thailand een prachtig aziatisch land waar de prijzen heel goed meevallen! Je kan daar lekker overnachten in mooie hotels voor eigenlijk weinig geld! Bovendien is het leven daar voor ons goedkoop! Het eten is heerlijk, de mensen zijn vriendelijk en er zo véél te zien! Een hele andere cultuur!
En ook de natuur is prachtig met veel mooie stranden ed om ook lekker te relaxen!
Thailand was de max toen, en hopelijk Gaat Vietnam dat ook zijn! (maar dat zal wel volgens vrienden die er al geweest zijn!)We gaan 3 weken. We gaan véél zien en doen, maar ook veel rusten en relaxen en genieten van elkaar!
Groetjes,
Ann



bart
22-7-2006
 Meld misbruik14-8-2005 11:34:37

Wij trouwen pas op 22/06/2006 maar weten nu al waar we op huwelijksreis willen: Costa Rica. Je kunt in dit land avontuur met strand combineren voor weinig geld. Voor een 13-daagse rondreis is het 1700 euro pp. Dit vind je in Travelworld Verre reizen.
Nog veel succes met de zoektocht!
Groetjes,
Jozefien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums