Nu Online
Momenteel zijn er 29 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Namibië - Iemand ervaring?

  14-3-2009 18:57:23
Hey bruidjes,

Is er iemand van jullie al in Namibië geweest? Wij opteren dit als huwelijkreis. Maar mijn grootste zorg is het klimaat. We zouden daar in juli zijn, terwijl het daar winter is. Ik vraag mij af of het daar dan aangenaam warm weer is of niet.

Groetjes
Magali

Magali
10-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1067


Karl

 Meld misbruik14-3-2009 20:15:01

Een erg mooie streek en je zal het er zeker naar je zin hebben. Zelfs in de winter zijn de temperaturen er nog aangenaam overdag. De nachten zijn wel frisser maar overdag is dat zeker geen probleem. Tijdens de winter heb je er ook meer zonuren en de kans op neerslag is zo goed als nihil sinds de winter het droge seizoen is. De winter is ook het beste seizoen om de dieren te bekijken in een wildpark.
Je gaat in de beste periode dus geen zorgen :-)



greta

 Meld misbruik15-3-2009 11:28:09

Namibië is inderdaad geen probleem in de maand juli. In het zuiden zullen de nachten wel koud zijn maar hoe meer je naar het noorden gaat hoe warmer. Een prachtig land, vriendelijke bevolking, echt een aanrader.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums