Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zomaar

  13-3-2009 14:46:05
Hey bruidjes

Ik wil jullie alvast bedanken voor de leuke, bruikbare en interessante tips die ik via het forum heb vernomen.

Alleen weet ik nog niet wat ik ga gebruiken als menukaart...

Veel plezier verder met organiseren

Lies

Liesbeth
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 884


Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik13-3-2009 15:37:52

:) is lief



Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik13-3-2009 16:54:53

Hallo Lies,

Wij hebben overwogen om de menu's in fotokadertjes te steken (bv. van IKEA), die de gasten dan als aandenken/bedankje mee naar huis kunnen nemen. Maar uiteindelijk gaan we toch maar gewone kaarten nemen in de stijl van onze uitnodigingen.

Groetjes



Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 23:19:34

Ik zou ook willen gaan voor gewone kaarten in de stijl van onze uitnodigingen, alleen weet ik niet hoe ik ze op tafel moet zetten, leggen. De kaarten bestaan uit een enkel papier, dus niet geplooid.

Het gaat allemaal zo snel, 29 mei zal er vlug zijn.

Groetjes



Saskia
18-4-2009
 Meld misbruik14-3-2009 1:20:38

Als je ze op tafel legt, komen ze misschien gemakkelijk onder een glas of tafelversiering terecht en worden ze snel vuil? Misschien kan je fotohoudertjes voorzien: kleine blokjes met een knijper of van die richeltjes waartussen een foto rechtop blijft staan? Of een mini-"Page'Up"? Of iets wat ik onlangs in een knutselboek gezien heb: een driehoekig kokertje maken van gekleurd papier, die koker op de tafel leggen en er bovenaan een sneetje inmaken waarin je de kaart kan steken. Het zag er goed uit, maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd.

Groetjes



Liesbeth
30-5-2009
 Meld misbruik14-3-2009 11:41:05

Hey Saskia,

Ik ga eens kijken, mss vind ik zoiets wel bij Ikea of AVA..
thx

Groetjes
Lies



Ilse
21-3-2009
 Meld misbruik15-3-2009 7:56:42

Hoi Lies,
volgens onze feestzaal wordt dat nog maar zelden gedaan, en als het al gedaan wordt blijven ze op de tafels achter. Aangezien wij met een buffet werken lijkt me dit ook niet echt nodig ... 't zou nogal een saaie omschrijving zijn he: soep - koud en warm buffet - dessertenbuffet. Ik vond het leuker om meer tijd te steken in de naamkaartjes voor op de tafels.

Veel succes!
Lieve groetjes
Ilse
21/03/09


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...