Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite kledij dringend gezocht regio antwerpen, mechelen, lier

  12-3-2009 19:49:53
Hallo allemaal! wij zijn dringend op zoek naar een paar goede (niet te dure) adresjes om kledij vr de suite (vrouwen) te vinden. Liefst in de regio antwerpen, mechelen of lier. Kunnen jullie mij hierbij helpen? Bedankt!! Groetjes, Kim

Kim
16-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1838


Annelies
25-7-2009
 Meld misbruik12-3-2009 20:02:27

Mijn moeder en mijn zus hebben hun kleding gevonden bij "Harlekijn" in Mechelen, in de OLV-Vrouw-straat. Een winkel met hele mooie jurken, tunieken, schoenen, juwelen, tassen,... Het hele gamma dus.
Veel succes met de zoektocht.



Krista
30-5-2009
 Meld misbruik12-3-2009 21:55:09

Hey Kim,

Wij waren 2 weken geleden bij Inno in Schoten en daar hingen heel veel mooie ensembles die gerust kunnen dienen als suitekledij. Mijn schoonzus heeft een daar een kleedje van In Wear gekocht. Heel mooi, niet te duur en ze kan het nadien nog dragen. In de Antwerpsestraat en Berlarij in Lier hebben ze ook mooie winkels waar je nog budgetvriendelijke kledij vindt. Maar ook in sommige bruidswinkels valt het wel mee. Je moet gewoon vooraf je budget zeggen en dan zoeken ze naar iets passends.Zo heeft m'n zus bij Liliane Claes in Herentals een heel mooi kleedje gekocht voor een goede 200 €.
Alvast veel shoppingplezier!

Krista
30/05/09



Laetitia
20-6-2009
 Meld misbruik13-3-2009 12:46:58

Jagré in Antwerpen is een aanrader, hebben trouwkleedjes en duurdere suitekleedjes, maar ook een groot deel goedkopere.

De suitekledij van mijn moeder en meter kwam op een 300 € per stuk, van mijn schoonzus op 60 €, allemaal van daar...

Groetjes en veel succes!



Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik13-3-2009 14:22:52

In Brasschaat is er een afdeling van Anne-Sophie, mijn collega haar mama heeft daar onlangs ook mooie suitekledij gekocht. Blijkbaar is het gamma daar iets klassieker dan de afdeling in Brussel.

Mijn getuige heeft haar jurkje bij Anne-Sophie slechts 149€ betaald, maar je zou zweren dat het 3 keer zoveel gekost had!



angie
12-12-2009
 Meld misbruik8-5-2009 13:18:31

hallo
ik heb een nieuw kleed mog nooit gedragen mijn oma is in februari naar parijs geweest en ze wou me verassen maar helaas heb ik er al 1 en koste meer dan 3000euro vertelde ze me
maar voor een prijsje il ik ze weg doen ik ga je mijn mijn hotmail geven en kun je een mailtje sturen
super.angie2@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...