Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt er 23 MEI 2009?

  12-3-2009 18:41:52
Hallo
ik zoek bruidjes die ook trouwen op 23 MEI 2009. Hoe ver ben jij al?

Candy

http://arnecandy.skynetblogs.be

arne
23-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1070


Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik12-3-2009 18:52:12

Wij :D

En ik trouw ook met een Arne :D

Vanwaar zijn jullie? wij trouwen in Sint-Niklaas.

Wat moeten wij nog doen:
- bedankjes maken
- bloemen bespreken met bloemist
- misboekjes maken
- uitnodigingen versturen
- kleertjes voor de bruidskinderen
- nog wat knutselen aan de versiering
- en de laatste dingetjes regelen

Komt erg dichtbij he!

Groetjes

Ellen en Arne



Inge
23-5-2009
 Meld misbruik12-3-2009 22:05:43

Het komt inderdaad dicht bij...

Hier nog een bruidje voor 23 mei. Wij trouwen in Hasselt en feesten in Bokrijk.

Wij moeten ook nogeen aantal kleine dingen doen, zijn nu volop bezig met de familie te bezoeken om de uitnodigingen af te geven.

Nog 72 dagen...

Inge



Lien
23-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 8:51:11

Hey wij trouwen ook op 23 mei! Is niet lang meer hé! Ik kijk er zoooo naar uit!
Volgend weekend versturen we onze uitnodigingen en binnenkort mag ik mijn kleedje nog eens gaan passen!

Lien

http://stijnenlien.trouwen.com



candy
23-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 11:36:22

t.A.V ELLEN

Ja ik trouw ook met een Arne =)
Wij zijn van de streek van Kortrijk.
De uitnodigen zijn bij de drukker.. dus ik verwacht ieder moment dat hij belt dat ik achter mijn enveloppen kan gaan.
Dan ben ik nu bezig met het misboekje en de versiering.

Er kruipt veel werk in e!. :)

Candy



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik13-3-2009 15:01:48

Dat kan je wel zeggen dat er veel werk in kruipt!!
Kben nu alsmaar aant knutselen aan de bedankjes.. Het is wel budgetvriendelijker, maar het duurt dan ook wel heel lang :D
Ik mag pas voor de eerste pas in april.. Het kriebelt zo erg! De ringen worden ook in april geleverd, in april gaan we naar de bloemist.. Alles is voor in april..

Lukt het met het misboekje? Ben je ze aant drukken of ben je de mis in elkaar aant steken?

Groetjes

Ellen



candy
23-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 18:52:12

We zijn nog niet begonnen met de bedankjes want we zouden gekleurde en bedrukte m &M 's in tullen witte zakjes stoppen. De gelukspoppetjes heb ik wel al ( om er aan te hangen).
Mijn schoonma doet de bloemen.
Ik ben inderdaad bezig met het misboekeje, maar ik blijf haperen tot tekenen huwelijksregister... :(

Heb net vannamiddag naar de notaris gebeld. 1 APRIL.. en dan 31 maart komt de DJ langs.. en de trouwringen zijn klaar rond 11 april.. en ik moet volgende week gaan passen.. dan moet ik nog voor mijn haar.. OJ! Ik steek het misboekje samen en Kopie Center( kopies en drukker) print het af in het formaat dat ik wil en dan kopieren we ze.. ik zie er geen doen aan anders. Want ik wil het A4 formaat gedeeld door 2.. en dan wil ik het langste deel in de breedte en dan wil ik er nu nog eens een lintje aan ook. :p

Ik ben geen gemakkelijke denk ik.
Ik droom zelfs van mijn decoratie op dit moment.
Lukt het bij jouw met je mis?

punkiewitch@hotmail.com



Kathy
23-5-2009
 Meld misbruik13-3-2009 19:37:01

Hey,

Leuk om eens te lezen hoever jullie allemaal staan. Ik, dat betekent dus ik alleen en niet samen met mijn vriend, ben bezig met de misboekjes. Tegen zondag moeten ze af. Vandaag heb ik organza gekocht om de stoelen van de feesttafel te versieren. Onze kaarten zijn bij de drukker, heb ik samen met m'n pa gemaakt, dus daarbij horen ook de menukaarten, kaft van de misboekjes, naamkaartjes, plaatskaartjes en dan nog visitekaartjes.
De ringen, moet ik eens nazien wanneer we ze mogen ophalen.
DJ ok, fotograaf ok.
Kleedje 23 maart voor eerste aanpassingen, het hangt bij mij thuis.
Ik weet ook eindelijk definitief wat ik met m'n haar wil, maar ben nu nog aan het twijfelen bij welke kapper ik het laat doen.
De hele tafeldecoratie weet ik al, uiteraard zit het ook nog maar allemaal in het kopje. Ik heb al een aantal zaken, maar moet nog veel maken, ik maak liever alles zelf, ik vind dat persoonlijker.
Dan moet ik nog op zoek naar de juiste bloemen, wat ik nu precies ga doen, weet ik nog niet zeker, maar heb wel al een idee.

Dus al veel gedaan, maar er moet nog veel gebeuren. Het leukste komt er wel aan, want ik knutsel graag.
Ik zal ook zelf de kaars versieren,
gewoon een kopen en van dat speciaal transferpapier en ons thema erop uitprinten
en op de kaars aanbrengen, eventueel nog
versieren met speciale kaarsstift. Het zal een probeersel zijn, tja, en als het niet lukt, dan laat ik er een maken.

Ik zou zeggen heel veel succes allemaal en geniet ervan, dat doe ik zeker. En m'n vriend, die krijgt alleen maar stress als hij ziet dat hij moet voorlezen in de kerk, hihi.

Groetjs,

Kathy



Kaatje
23-5-2009
 Meld misbruik17-3-2009 10:27:06

Hoi,

Wij trouwen ook op 23 mei.
Het begint nu echt wel spannend te worden... het komt zo dichtbij.

Bij ons is al in orde:
- de ringen, we zijn ze al gaan passen en nu moeten ze alleen nog in een badje en de steentjes erin.
- de dj, we moeten wel nog een gesprek hebben eind april
- de fotograaf, ook nog een gesprekje doen
- mijn man is volledig gekleed
- de kindjes hebben hun kledij behalve schoenen, ik wacht nog wat af, nog niet alles is binnen.
- ik ben volledig gekleed maar moet nog eens gaan passen
- met de uitnodigingen zit ik strop...
- de bedankjes weten we al, hebben al één proef maar moeten dan nog de rest bestellen
- idee voor de receptie voor dichte familie thuis is er, enkel nog bestellen
- versiering zoeken, ik heb wel al een idee
- getuigen: moeilijk punt, teveel mensen die erop hopen... we weten ons geen raad

Dan denk ik dat we er zijn... oef...

Indien iemand ons de tekst van zijn uitnodiging zou kunnen doormailen, zou fijn zijn.
kaat.bekaert@skynet.be
Dankje

Kaatje & Dimitry


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...