Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Elke die trouwt op 11 november

  12-8-2005 13:50:49
hallo Elke,

Ik las een aantal berichtjes hieronder dat jullie trouwen op 11 november 2005. Wel, wij trouwen een dagje later !

Hoe staat het met jullie voorbereidingen ? Ik krijg de laatste dagen een beetje een paniekerig gevoel omdat wij precies nog zoveel moeten doen : ringen, huwelijksviering nog voor een gedeelte in elkaar steken, kostuum voor mijn vriend (mijn jurk heb ik in januari al gekozen !), bloemen, naar notaris voor huwelijkscontract, ondertrouw, fotolocatie binnen zoeken, huwelijkreis boeken (kan pas in september wanneer de winterbrochures er zijn!) etc.

Moet er bij jullie nog veel geregeld worden of is alles zo goed als klaar ?

Groetjes,
Gert

Gert
12-11-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1319


Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik12-8-2005 15:22:39

Hoi Gert,

Wij trouwen op 4 november. Volgens mij heb je zeker geen reden tot paniek, hoor. Wij zijn sinds vorige week in gang geschoten, maar dat gaat eigenlijk allemaal wel vlot. Vorige week woensdag zijn we onze ringen gaan bestellen (maar dat is vroeg, hoor, je kan gerust wachten tot september), zaterdag hebben we onze uitnodigingen definitief laten bestellen bij de drukker én hebben we mijn vriend zijn outfit gekocht (dat was wel een toevalstreffer, moet ik toegeven :)). En begin deze week, op maandagavond, zijn we bij de notaris geweest voor uitleg ivm huwelijkscontract. Dat moeten we ook pas tegen oktober laten weten, hoor. In ondertrouw zijn we al enkele maanden, gewoon omdat we dat tof vonden :) maar dat kan je ook tot twee weken voor de trouw. De belangrijkste dingen die voor ons nog overblijven zijn de huwelijkreis (brochures zouden er eventueel al vanaf 15 augustus zijn), en... mijn jurk! Ok, toegegeven, dat laatste vind ik wel wat stressy, maar ja, de wintercollectie is nu pas aan het binnenkomen, en ik heb volgende week zaterdag een afspraak om te passen. Dus met een beetje geluk geraakt alles deze maand nog in orde. Totaal nog geen reden voor paniek, denk ik dus :)

Alleszins nog veel succes gewenst!!

Groetjes,
Barbara



Elke
11-11-2005
 Meld misbruik12-8-2005 15:55:48

Hallo Gert,

Bij ons is ook nog niet alles geregeld. Je moet dus niet paniekeren. Wij zijn twee weken geleden onze trouwringen gaan kiezen. In september zijn ze al klaar. Dus je hebt nog wel wat tijd tegen november. Momenteel ben ik bezig met onze uitnodigingen. We zouden die graag tegen eind september verzenden, maar we hebben er eigenlijk geen benul van hoelang een drukker nodig heeft. We maken ons eigen ontwerp, dus daar heeft hij al geen werk mee. mijn vriend heeft ook nog geen kostuum. Voor bloemen moeten we ook nog kijken, maar mijn vriend zal bloemen kiezen als hij om mijn bruidsboeket ga. De bloemen zullen voor mij dus ook een verrassing zijn. Aan onze misboekjes moeten we nog beginnen, ook aan onze huwelijksreis. Ondertrouw is al gedaan, maar dat is niet veel werk hoor. Ik denk niet dat wij een huwelijkscontract gaan afsluiten.

Dus wij hebben ook nog heel wat te doen. Geen zorgen maken dus!!

Veel groetjes

Elke



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik12-8-2005 16:43:29

bedankt ! dat stelt me toch al gerust.

Maar Barbara : jij zegt dat je een jurk gaat kiezen uit de wintercollectie. Ik heb destijds verschillende winkels gebeld en die zeiden mij telkens dat een wintercollectie niet bestond in bruidskledij ! Ik heb dus een heel open bruidsjurk en een (nep)bonten jasje om erover te doen. Ik heb dit wel in verschillende winkels gekocht, dus het is nog even afwachten om de 2 samen te zien tot ik mijn jurk nog eens kan gaan passen. Naar welke winkel ga jij kijken voor die wintercollectie ?

Groetjes,
Gert



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik12-8-2005 17:06:40

Hoi Gert,

Ik denk dat de meeste merken van bruidskledij inderdaad geen wintercollectie hebben, dat heb ik toch al vaak gehoord. Ik wil een beetje een alternatief kleed. De winkel waar ik ga kijken heet Profiel, in Leuven. Ik ben wel benieuwd naar die zogenaamde wintercollectie! Want uiteindelijk is het op een avondfeest meestal warm, bij het dansen en zo, dus ik denk dat een open kleed dan wel handig is. Met een vestje erbij voor overdag is dat dan ideaal! Ik denk dat de wintercollectie misschien iets dikkere stoffen gebruikt of zo... ik zal het je laten weten, het zal voor mij ook een verrassing zijn volgende week!

Groetjes,
Barbara



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik12-8-2005 19:47:40

Hoi Gert,

wij trouwen 03.12.05 en inderdaad de meeste merken hebben geen wintercollectie. Wel komt de nieuwe collectie bruidsjurken (collectie 2006) binnen eind september, begin oktober.

groetjes
kathleen



Christophe

 Meld misbruik20-8-2005 21:31:43

Hallo Elke, Gert en Kathleen,

Vooreerst proficiat met jullie nakende huwelijk. Veel vragen en tijd lijkt schaars. Misschien kan ik, op muzikaal vlak, een oplossing bieden tijdens jullie huwelijksmis of receptie. Indien interesse aarzel niet me te contacteren voor meer duiding. mvg Elm (cversaevel@skynet.be)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...