Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 28 dagen te gaan!

  12-8-2005 13:20:56
Hallo,
Op 9/9/2005 is het dan eindelijk zover... onze grote dag!
Ik vroeg me af of er nog zijn die dan trouwen? Zijn jullie al met alles in orde? Al zenuwachtig? Welke keuzes maakten jullie?

Groetjes, Lindsay

Lindsay
9-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1244


Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 15:19:13

Dag Lindsay!
Wij trouwen een dagje later dan jullie, op 10 september dus. Ik ben totaal nog niet zenuwachtig, ik vraag mezelf soms ook af of ik niet meer zenuwachtig zou moeten zijn...! Maar het meeste is bij ons eigenlijk al in orde: misboekjes klaar gedrukt en reeds in de doos, draaiboek en volledige dagplanning gemaakt, kledij, ringen,... Gisteren zijn we nog bij onze fotograaf geweest om de planning te overlopen en om enkele locaties te bespreken. Wat we nu wel nog moeten doen zijn enkele kleine dingen: cadeau's bruidskindjes kopen, namen geven aan de tafels, tafelschikking, duidelijk zeggen aan de suite wat ze moeten doen,...En nog een paar kleine andere dingen die je eigenlijk maar kan doen de week voor de trouw. Wat me wel het meeste zorgen maakt is dat we nog niet eens de helft van de bevestigingen ontvangen hebben! We hebben als datum ten laatste 21 augustus (dus volgende week) genomen, ik hoop dus dat iedereen volgende week nog een antwoordje geeft...

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

Ruth



Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 16:09:58

wij trouwen iets later, de 16e. Ik ben helemaal niet zenuwachtig, en zoveel moet er bij ons ook niet meer gebeuren. Des te beter he :)
Wij hebben gekozen voor een tamelijk traditioneel feest, maar we trouwen niet voor de kerk en ons avonddiner is een buffet. 'k Ben er wel nog niet uit of we 's middags ook samen hapjes ofzo zouden eten, maar dat zou sowieso thuis gebeuren (foto's om 11u, trouw om 14u, dus daartussen ergens).
Vele groetjes en aftellen maar!!!!

Gaëlle
16.09



Yasmin
9-12-2005
 Meld misbruik12-8-2005 20:59:20

Hey Lindsay,
Wij trouwen ook op 09/09/05. Leuk dat er nog andere bruidjes zijn die op dezelfde dag trouwen al wij.

Waar trouwen jullie en waar is jullie feest? Wij trouwen in Gent voor de wet en in Lichtervelde voor de kerk. Het feest is in Oostrozebeke...

Om op je vraag te antwoorden, de meeste grote dingen zijn gedaan maar ik moet eerlijk toegeven dat ik toch al redelijk wat stress heb...De misboekjes en menus moeten nog geprint worden, ik moet de bedankjes nog bestellen, heb nog accessoires nodig (halssnoer,kousen, iets voor in mijn haar), weet nog niet wat ik aan de ouders kan schenken als bedanking, heb nog geen kapsel gekozen, en we vinden geen organist die voor ons "Winter" van Vivaldi en "Wedding Song" van Wagner op de orgel kan spelen. De klank in de kerk is blijkbaar niet zo goed en het zal toch niet hetzelfde zijn op CD. Allez, misschien niet zo grote dingen maar toch, ze zitten constant in m'n hoofd, grrrrr.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-8-2005 0:15:51

Dag Lindsay,


Wij trouwen ook op 9-9-05!!!
We trouwen in de kerk van Massemen en het feest gaat door in Merelbeke.

Bij ons is al heel wat geregeld, nu zijn we bezig aan de misboekjes (de tekst is af, maar ze moeten nog gemaakt worden en aangezien we alles zelf doen..)
De menukaarten moeten nog gemaakt worden
en nog wat kleine dingen zoals de snoepjes voor de kindjes, 'k moet nog een beertje vinden om de ringen aan te bevestigen.
Nog wat boodschappen doen, de bevestigingen komen binnen, dus dan de tafelschikking.

Waar trouwen jullie??

Groetjes

vanessa



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik14-8-2005 10:18:41

hallo vanessa,
Wij trouwen zowel voor de wet als voor de kerk in Izegem ezn het feest is in Roeselare, ter eeste.
Ik maakte ook de misboekjes zelf maar deze zijn gelukkig al klaar... Ik heb de menu en de bedankingen in 1 gemaakt. Wij hebben ons voorgenomen om onze ringen aan de kaars te hangen, en dan te laten losknippen voor een bruidskindje.



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik14-8-2005 10:40:26

Hallo,

Voor leuke dingetjes moet je es kijken op www.geluk.com . Wij hebben daar wel wat ideetjes opgedaan.Volgende donderdag komt de ceremoniemeester langs om de dag es te overlopen en wat uitleg te geven. Hij is ook boemist en zorgt voor de huwelijkskaars, dat is wel gemakkelijk hoor! In welke zaal trouwen jullie dan in Oostrozebele? de visscherie?

Groetjes Lindsay

lindsay_buyck@hotmail.com
Nog 26 dagen aftellen



Yasmin
9-12-2005
 Meld misbruik14-8-2005 18:21:51

ja, het is inderdaad in de Visscherie. En jullie?

Ben gisteren de bloemen gaan bestellen en heb ook leuke bedankjes voor onze gasten gevonden op www.cheri.nl

Voor de ouders hadden we al een tijdje geleden een bedankingsreportage aan zee laten filmen en die gaan we dan op het feest laten projecteren op groot scherm. Kwilde nog iets anders maar dat zullen we dan nog zien.
Saluutjes



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-8-2005 11:47:37

Dag Lindsay

Aha!! de wereld is klein: laat me raden: jullie trouwen om 15u in de kerk en hebben Isabelle De Wulf die zingt????

Wel, we gingen haar ook nemen, maar hebben de beslissing wat te lang uitgesteld: toen we toch beslisten om haar te nemen, zei ze dat het niet meer zal lukken want dat ze om 15u moest zingen in een kerk in Izegem.


Groetjes

Vanessa


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...