Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MENSEN UITNODIGEN ZONDER KINDEREN

  31-12-2003 9:26:13
Meestal wordt dit niet gedaan maar wij mogen max 200 gasten hebben en die staan al op de lijst maar als bv mijn collega's hun kinderen brengen we dan staan we ver over de 200 man. Hoe kan ik op een subtiele manier hun dat duidelijk maken? Heeft er iemand het zelfde probleem? Zijn er mensen die dat slecht kunnen opnemen?

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 512


Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik31-12-2003 15:05:42

Ik denk dat het toch wel logisch is dat je ergens een grens moet trekken. Ik vraag bijvoorbeeld ook de kinderen niet van mijn neven en nichten.. het stopt toch ergens. Ik zou me daar niet veel van aantrekken. Groetjes,

Emmely



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik31-12-2003 15:10:00

Hoi, Ik zag dat jij mij ook al antwoorde. Ja, onze locatie is al gepland en deze week stadhuis en kerk. We zijn druk aan het informeren rond traiteur, fotograaf en ceremoniemeester. De fotografen vind ik eigenlijk wel duur. We vergelijken eerst wel even.. Een kleed dat ga ik ergens in februari zoeken denk ik. Ik ben niet van plan 20 winkels te doen en heb er al een paar op sites gevonden die ik zie zitten. Ik denk dat ik dus rechtstreeks naar die winkels ga.
Ook het misboekje is bijna af. Dus dat is toch al iets...

Groetjes,
Emmely



An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik1-1-2004 9:01:44

het is toch normaal dat je niet altijd de kinderen meevraagt? Mijn eigen neefjes en nichtjes zijn - vanzelfsprekend - wel gevraagd, maar voor het overige sturen wij uitnodigingen gericht aan de volwassenen. Dan weten ze wel dat ze zonder kinderen worden verwacht.
Onze bruidskindjes gaan na de receptie ook naar huis, ze zijn nog vrij klein, en dan moet je het niet zoeken en ze tot een gat in de nacht laten opzitten, vinden wij en hun ouders.
Ik denk echt dat je daar niet moet mee inzitten, voor zo'n avondfeest is het echt wel normaal dat je niet iedereen mét kindjes vraagt...



Letitia

 Meld misbruik2-1-2004 9:10:16

Bedankt voor jullie raad!



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:13:16

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...