Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GOEDKOOP OP HUWELIJKSREIS?

  31-12-2003 9:23:58
Aangezien we zelf ons huwelijk betalen, twijfelen we of we op huwelijksreis gaan. De prijzen zijn onbetaalbaar als bv kijkt naar Pegase enz... Weet er iemand waar men een fijne tijd kan doorbrengen zonder een fortuin te betalen? (Liefst in het buitenland)

Letitia

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 887


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik1-1-2004 8:58:28

wij hebben geluk, want door het beroep van Tom (piloot) vliegen wij goedkoop. Maar anders kan je toch ook afwachten, en kijken wat er aan last minutes is? dat kan echt een serieus stuk schelen. Ok, je kan dan wel niet te veel plannen vooraf, maar het is toch ook wel romantisch, zo samen op het laatste nippertje kunnen vertrekken...

veel succes!



Liesbeth
14-8-2004
 Meld misbruik2-1-2004 18:23:03

Hey,

Wij zijn al 2 keer op reis geweest naar Turkije voor een heel schappelijke prijs en we hebben ons daar echt heel goed gehad.

Groetjes,



Letitia

 Meld misbruik2-1-2004 18:32:19

Dank u, ik zal nekeer gaan zien naar de prijsen...



karen
8-5-2004
 Meld misbruik4-1-2004 9:34:07

kijk eens in de sunjets brochure. Die bieden dezelfde reizen aan als jetair, maar opmerkelijk goedkoper. Wij zijn er heel tevreden over. Ze hebben ook een site van sunjets.
groetjes,
Karen



Cousaert

 Meld misbruik14-1-2004 22:12:18

Sorrento de baai van Napels.Kan je met de auto naartoe met een tussenstop of twee op toffe plaatsen zelf uit te zoeken.
Wij willen met de gids relais de silence enkele hotelletjes boeken in zuid-frankrijk en dan een afwisseling rust, natuur en cultuur.Wij zitten met hetzelfde probleem, feest is alles topklasse, maar centjes voor de reis zijn dan waarschijnlijk op.Maakt niet uit waar je dan bent, je bent bij hem....
P.S deze week brnegt flair romantische citytrips uit voor een schappelijke prijs, tip!!!



stephanie
1-1-2005
 Meld misbruik16-1-2004 18:53:48

Ik heb reeds een aantal keer een goedkope reis (geen huwelijksreis) gevonden via het internet. Gewoon het net afsurfen. Bvb bij www.Suntrex.nl ,... of kies je betemming en zoek via de plaatselijke toeristische dienst.

Groeten,



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:13:39

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums