Nu Online
Momenteel zijn er 173 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 39 dagen!!

  10-3-2009 10:42:00
Hoi,

Voor ons begint het echt te korten, op 18 april is het zover!!

Wat mogen we zeker niet vergeten want ik heb het gevoel dat we bepaalde dingen over het hoofd zullen zien.

Groetjes,

Katleen

katleen
18-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 887


evi
4-7-2009
 Meld misbruik10-3-2009 11:09:58

hey,

alvast een dikke proficiat met de nog 39 dagen te gaan. Van mij zijn ernog 116 pfff lijkt nog eindeloos lang.... Wat mag je niet vergeten?? euh ff denken.

- Je trouwkleed ophalen :-)
- Je ventje zijn kleren
- de Ringen
- Bruidskindjes
- alles controleren van de kerk als je voor de kerk trouwt
-ceremoniemeester
- Dj
- Videograaf
- Fotograaf
- Kijken of alles in orde is van de zaal, menu's, bedankingen, ...
kan op nie veel meer komen.

groetjes
www.everyoneweb.com/4juli2009



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik10-3-2009 11:21:56

wij nog 74 dagen .. ben ook bijna overaal mee klaar, details trekken nu ook al onze aandacht :)

wij gaan enkele dagen voordien eens rijden naar de kerk en de feestzaal langswaar de limo rijdt, om te checken dat er nergens serieuse omleidingen of wegenwerken aan de gang zijn .. we zijn nogal redelijk schema gebonden, en wil geen halfuur te laat komen :)
ook gaan we een week of 3 nog naar iedereen waarvan we afhankelijk zijn (dj, fotograaf .. de lijst die evi ook al noemde) een mailtje sturen om zeker te zijn van alle afspraken en vastgelegde uren :)

groetjes!



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik10-3-2009 11:53:24

Wij trouwen ook 18 april!!!!
Leuk zeg!
Wat moeten jullie nog doen?

Wij
- bloemen
- versiering (thuis & wagen)
- nummers tijdens eten & nummer voor taart
- menu's printen
- hemdje bruidsjongen
- notaris definitief afspraak maken.

Moet ik nu panikeren :).

Marieke
honnay@hotmail.com



Inge
3-4-2009
 Meld misbruik10-3-2009 12:48:20

Begin de stress ook te voelen. Bij ons staan er nog 24 dagen op de teller. Ben bijna elke dag bezig met alles te overlopen en heb ook een lijstje klaar liggen wat we op de grote dag zelf niet vergeten mogen mee te nemen, zoals deo, reuk, naald en draad,...

wat dient er bij ons nog te gebeuren:
- de misboekjes dienen nog gedrukt te worden, maar ik zou ze volgende week hebben... en heb er wel het vertrouwen in.
- vrijdag komen we nog eens met de ouders bijeen om de ganse te overlopen
- volgende week nog eens een afspraak met de feestzaal, DJ, priester.
- ceremoniemeester heeft zijn takenpakket toegestuurd gekregen.
- Tafelindeling is in orde gemaakt.

Ik ben er van overtuigd dat alles wel goed geregeld is, maar toch blijf je je afvragen of je niets over het hoofd hebt gezien.

En hopelijk wordt het weer mooier als vandaag ;-)

Inge
03/04/09



Barbara
10-4-2009
 Meld misbruik10-3-2009 13:58:34

Hoi,

Bij ons nog 31 dagen op de teller... Ik heb momenteel nog geen zenuwen. Alle voorbereidingen verlopen vlot en nu zijn het bij ons dus ook de details die aangepakt worden.
Wat moeten wij nog doen:
- Menukaarten afwerken
- Wegwijzers feestzaal maken
- Tafelschikking afwerken
- Laatste fotolocaties gaan bekijken (wij moeten onze locaties zelf zoeken)
- Receptiehapjes bespreken
- Test make-up
- Decoratie

Eigenlijk valt da allemaal wel mee... Geen zorgen maken, je komt er wel...

Barbara
10-4-2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...