Terug naar overzicht
Hey CindyOp deze website staan heel veel trouwkapsels: http://www.cyber-coiffeur.com/chignon_mariee/ Groetjes en voor 27 maart wens ik jullie een schitterende dag.Véronique C.15/5/09
Hallo Cindy,Ik weet niet of het iets voor jou is, maar een vriendin van mij had ook "geen kort en geen lang haar" en zij had voor een hoed gekozen. Die stond haar heel goed.Groetjes
Sorry, stomme vraag waarschijnlijk maar wat bedoel je juist met geen kort en lang haar. Half lang?? Carré meer?? Of bedoel je nu net lang haar? Als het halflang is kan je dit ook nog laten opsteken hoor. Eventueel wat nephaar in laten verwerken. Ik zou gewoon bij de kapper wat laten proberen op voorhand. Ik heb nu al 2 keer mijn haar laten opsteken. En dit ga ik nog wel een paar keer laten doen. Heb nog wel wat meer tijd. Ben zaterdag naar een trouw geweest van iemand met iets langer dan schouderlang haar. Zij had grote krollen vanonder in haar haar gedaan en dan opzij een grote witte bloem. groetjes, Carolina
hallo, allen bedankt voor je reactie maar heb mijn kapsel gevonden het wordt opgestoken met een paar strengen er uit heb haren tot op mijn schouders