Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe misboekje nieten?

  7-3-2009 18:24:48
Beste toekomstige bruidjes,
Even een vraagje: hoe niet je een misboekje? Met een gewone nietjesmachine is dat niet mogelijk. Hoe hechten jullie de pagina's aan elkaar?
Bedankt voor jullie hulp,
Inge

Inge
4-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2428


Eef
4-7-2009
 Meld misbruik7-3-2009 18:57:03

Heytjes,

Mss proberen met een mooi lintje ... dus je pagina's dubbel gevouwen, met langs weerskanten tekst dus hé. Leg al je pagina's op elkaar. En dan kan je een lintje rond heel de bundel doen langs de vouwlijn. Aan de buitenkant maak je een mooi strikje. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel want het is best moeilijk om het zo uit te leggen zonder afbeeldingen hé ...
Succes



Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik7-3-2009 19:58:39

hoi hoi,

Wat je ook kan doen is je nietjesmachien openen en het te nieten boekje op een stuk piepschuim leggen. Je niet vervolgens enkel met de bovenkant in je boekje. De pinnetjes zijn dan mee in het piepschuim gegaan. Deze pinnetjes moet je dan enkel nog naar binnen plooien.

groetjes Annelies



Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik7-3-2009 20:56:05

In een kopiecenter kun je dat ook laten doen. ;-)

grtjes
5/9/2009



Valerie
5-9-2009
 Meld misbruik8-3-2009 8:43:50

Hey,

Ik kocht mij ooit zo'n lange nietjesmachine, speciaal voor het nieten van boekjes. Is niet zo duur hoor. Ik dacht dat ik dat in de Makro heb gekocht...

groetjes



vanessa
23-5-2009
 Meld misbruik9-3-2009 14:19:20

m'n schoonmoeder heeft ook zo'n lange nietjesmachine, ik gebruik deze, de prijs hangt er nog aan; was 22 euro,

khad al eerder eens gekeken in AVA & kwarto verkopen ze er ook: http://www.kwarto.be/sax-langarm-nietmach-zw-24-6-.html +/-16euro
groetjes



Inge
4-4-2009
 Meld misbruik9-3-2009 17:17:25

Een dikke merci voor jullie tips!
Ik ga een van de dagen eens op zoek naar zo'n nietjesmachine. Ik kan achteraf nog altijd ter versiering een lint knopen, zodat je het nietje niet meer ziet natuurlijk.
Bedankt!
inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...