Nu Online
Momenteel zijn er 195 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie naar het altaar brengen

6-3-2009 0:21:17
omwille van geen contact met vader zal hij me zeker niet naar het altaar brengen. Men ma is overleden anders had ze de eer. En voor de rest geen familie meer die daarvoor in aanmerking komt.
Had men toekomstige schoonvader in gedachte maar dat is een vent van 190cm.
En ik ben maar een klein duimke (zo'n kleine 147cm) en dat staat niet vind ik persoonlijk alhe ga me niet op men gemak voelen.
Of zou ik het aan een toekomstige schoonbroer vragen. Kom er goed met overeen maar heb hem eens goed voor de zot gehouden en had toen gezegd dat hij me wel ging liggen hebben op men trouw. En heb beetje schrik dat hij het ook echt meende. En wil geen figuur slagen op men trouw.

wie dan vragen??
of toch men schoonvader?
alvast bedankt

groetjes
sabrina 13*06*09

sabrina
13-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 607

Geert
4-7-2009
 Meld misbruik6-3-2009 8:05:33

Als je je met niks goed voelt, ga dan gewoon samen met je toekomstige naar het altaar, dat wordt ook gedaan en dan zal je je op je gemak voelen!

Valerie
04/07/09

heidi

Meld misbruik6-3-2009 9:20:11

die lengte valt toch mee, alvast beter dan bij mij, ik ben 1.85m en mijn vader 1.70, neem er bij mij men hakken dan nog eens bij, ik vind het geen zicht maar mijn pa vind het een eer.

an
14-8-2009
 Meld misbruik6-3-2009 10:36:35

hey,
ik zou voor de schoonbroer gaan hij zou toch niks uithale op zo een belangrijk moment wel???
wat je ook kan doen is alleen binnenkomen ik vind dit wel mooi maar kan verstaan dat je dat niet zo fijn vind.
groetjes

inge
27-6-2009
 Meld misbruik6-3-2009 10:42:14

yep Valerie,
ik geef je gelijk..
Beste Sabrina, neem je verloofde bij de hand en laat hem nooit meer los!
Veel succes

danitsja

Meld misbruik6-3-2009 11:41:36

ik zal ook in dezelfde situatie zitten ik ga mijn peter vragen

lies
18-5-2009
 Meld misbruik6-3-2009 11:59:37

ik wou persoonlijk met men paps naart altaar gaan. maar verloofde staat niet zo graag in de belangstelling en voelt hij zich op die dag het liefst dicht bij mij om zijn zenuwen onder controle te houden. daarom pikt hij mij thuis op. we zitten samen in vervoer, gaan samen narat gemeentehuis en daarna samen naar de kerk. waar dan we ook samen binnen gaan. tenslotte kan je ook effe van elkaar genieten en iets vertellen want dan ben je ff alleen met elkaar voor de rest van de dag zal je nooit alleen zijn.iedereen wil dan aandacht van jouw.

mieke
7-8-2009
 Meld misbruik6-3-2009 13:36:47

wij gaan gewoon als gezinnetje naar voor ( al twee dochtertjes); tenslotte heeft je partner je toch al gezien in je kleed en ben je net of enkele uren ervoor al voor de wet getrouwd. word volgens mij nog heel weinig gedaan dat de vader je naar altaar brengt;

sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik6-3-2009 16:25:31

@ an

Vrees ervoor. Tis iemand poets wederom poets. En aangezien ik hem ook beetje voor aap heb gehouden tijd geleden. vrees ik voor die dag.
Maar ik denk dat ik eruit ben.
schoonvader binnenkort jarig en heb nog geen cadeau: dus zou ik het hem vragen als cadeau alhe als extratje. Denk wel dat hij het fijn ga vinden. Want hij is al meer vader voor me geweest dan men biologische vader maar dat terzijde.
of ik ga alleen.
Bedankt voor de reacties

groetjes
sabrina 13*06*09

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...