Terug naar overzicht
Als je je met niks goed voelt, ga dan gewoon samen met je toekomstige naar het altaar, dat wordt ook gedaan en dan zal je je op je gemak voelen!Valerie04/07/09
die lengte valt toch mee, alvast beter dan bij mij, ik ben 1.85m en mijn vader 1.70, neem er bij mij men hakken dan nog eens bij, ik vind het geen zicht maar mijn pa vind het een eer.
hey,ik zou voor de schoonbroer gaan hij zou toch niks uithale op zo een belangrijk moment wel???wat je ook kan doen is alleen binnenkomen ik vind dit wel mooi maar kan verstaan dat je dat niet zo fijn vind.groetjes
yep Valerie,ik geef je gelijk..Beste Sabrina, neem je verloofde bij de hand en laat hem nooit meer los!Veel succes
ik zal ook in dezelfde situatie zitten ik ga mijn peter vragen
ik wou persoonlijk met men paps naart altaar gaan. maar verloofde staat niet zo graag in de belangstelling en voelt hij zich op die dag het liefst dicht bij mij om zijn zenuwen onder controle te houden. daarom pikt hij mij thuis op. we zitten samen in vervoer, gaan samen narat gemeentehuis en daarna samen naar de kerk. waar dan we ook samen binnen gaan. tenslotte kan je ook effe van elkaar genieten en iets vertellen want dan ben je ff alleen met elkaar voor de rest van de dag zal je nooit alleen zijn.iedereen wil dan aandacht van jouw.
wij gaan gewoon als gezinnetje naar voor ( al twee dochtertjes); tenslotte heeft je partner je toch al gezien in je kleed en ben je net of enkele uren ervoor al voor de wet getrouwd. word volgens mij nog heel weinig gedaan dat de vader je naar altaar brengt;
@ anVrees ervoor. Tis iemand poets wederom poets. En aangezien ik hem ook beetje voor aap heb gehouden tijd geleden. vrees ik voor die dag.Maar ik denk dat ik eruit ben.schoonvader binnenkort jarig en heb nog geen cadeau: dus zou ik het hem vragen als cadeau alhe als extratje. Denk wel dat hij het fijn ga vinden. Want hij is al meer vader voor me geweest dan men biologische vader maar dat terzijde.of ik ga alleen.Bedankt voor de reactiesgroetjessabrina 13*06*09