Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe de feestzaal versieren ?

  5-3-2009 21:41:55
Help ! Ik heb echt geen inspiratie meer ! Wij trouwen in een oud kasteel, wat we helemaal zelf gaan aankleden en versieren. Maar ik geraak niet veel verder dan wat organza en klimop....we hebben ronde tafels, met rode bordeauw fluwelen stoelen. Iemand ideetjes ? Ze zijn meer dan welkom ! Bedankt, Tinneke en Tom, 29-08-09

tinneke
29-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1954


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik5-3-2009 23:02:33

hallo,

Wij trouwen ook in een oud kasteel.
Les is more zeggen ze hé, wij gaan zorgen voor een paar blikvangers aan de entree, vb. grote bloemen in hoge vazen...
That's it, misschien ballonnen, maar ik weet het niet goed.

Marieke
18/04/2009



annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik6-3-2009 9:09:56

In een kasteel moet de aankleding statig zijn, vind ik.
En ikzelf heb veel inspiratie opgedaan door in de feestbrochure van Loving You te bladeren.
Daarnaast heb ik het boek 'tafeldecoraties' van Lannoo gekocht en ik heb zowat alles wat ik wou daarin gevonden. (zelfs zefgemaakte servetringen en placemats) De boek kost zo'n 20 euro maar is echt de moeite waard!!!

Veel succes met alles!
Ps surfen naar site's van evenementenplanners of weddingplanners kan ook al wat ideeën geven hoor, je ziet maar!



annouschka
11-3-2010
 Meld misbruik6-3-2009 9:13:10

Oh ja, Marieke en Tinneke, persoonlijk vind ik ballonnen niet echt bij een kasteel passen??? Indien er kids aanwezig zijn kan je hun ruimte daar mss wel mee aankleden.
De bloemen in hoge vazen komen ook voor in de boek die ik vermeldde, deze werden dan op hoge zuilen geplaatst, echt chic hoor!! (en wat hout en witte verf voor de zuilen kost nu geen hoop he?)

Indien je in de buurt van Kaulille woont wil ik je de boek altijd eens uitlenen, of mss de bib??



sophie
14-8-2010
 Meld misbruik6-3-2009 13:23:37

in de ava papierwinkel kun je terecht voor mooie decoratie.



cien
9-5-2009
 Meld misbruik6-3-2009 15:25:33

hey!

wij hebben ook een mooi kasteel als feestzaal..

wat ik er mooi bij vind passen is heel barokke gouden fotolijsten of schilderijlijsten, ik ga bv de menu's hier in steken om op tafel te zetten
in het feestgedeelte wil ik graag enkele venetiaanse maskers hangen
fluweel en alles wat koninklijke uitstraling geeft is welkom:)

als je wat verder wil babbelen;
cienderellah@hotmail.com
;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...