Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Evt Videograaf gevraagd voor 09/05/09 ?

  5-3-2009 20:37:28
Hey iedereen,


Binnen 2 maand trouwen we, en eerst zeiden we dat we ons huwelijk niet zouden laten filmen, maar nu het wat dichter komt begin ik toch te twijfelen of we dit dan toch niet zullen doen.Het is natuurlijk wel fijn om het allemaal terug te bekijken.
Nu is mijn vraag of jullie weten hoeveel dit zou kosten ? Want wil er nu ook geen duizenden euro's tegensmijten :)


Groetjes Ann
09/05/09

Ann
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1082


Bart

 Meld misbruik5-3-2009 22:37:55

Hoi Ann. Kijk anders maar eens op onze site : www.motionpictures.be
Daar vind je tal van mogelijkheden en prijzen. Moest je nog vragen hebben of als er iets niet duidelijk is, laat maar gerust iets weten. Groetjes, Bart



Jan

 Meld misbruik5-3-2009 23:42:38

Ann, het best is even de publiciteitspagina van deze website raadplegen, en enkele mails versturen, dan krijg je een schat aan informatie, door mensen die voor deze site betalen! Veel suc6!



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik6-3-2009 23:32:01

Tis te zien of je een amateur ook ziet zitten of echt een pro wil...

meer info: hideeausdenbergen@hotmail.com



an
9-5-2009
 Meld misbruik8-3-2009 20:46:15

hey,
ga eens een kijkje nemen op discovideo.be
dat is helemaal niet duur en rik is heel vriendelijke
grtz bjorn en an


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...