Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Evt Videograaf gevraagd voor 09/05/09

  5-3-2009 17:55:09
Hey iedereen,


Binnen 2 maand trouwen we, en eerst zeiden we dat we ons huwelijk niet zouden laten filmen, maar nu het wat dichter komt begin ik toch te twijfelen of we dit dan toch niet zullen doen.Het is natuurlijk wel fijn om het allemaal terug te bekijken.
Nu is mijn vraag of jullie weten hoeveel dit zou kosten ? Want wil er nu ook geen duizenden euro's tegensmijten :)


Groetjes Ann
09/05/09

Ann
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 878


Liese
9-5-2009
 Meld misbruik5-3-2009 19:11:52

Hoi Ann!

Wij trouwen ook op 9 mei en hebben altijd gezegd om geen videograaf te nemen maar om een goede vriend te laten filmen met de camera van mijn schoonouders. Nu was ik ook aan het twijfelen en heb ik eens geïnformeerd naar prijzen, en ik denk dat we ons plan toch gaan behouden want die kosten lopen nogal op!

Succes ermee in elk geval!!

Groetjes van een mede-bruidje voor 9 mei (nog 64 dagen!!)

Liese
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



LeBart

 Meld misbruik5-3-2009 19:25:34

kijk eens op http://www.studiozwaan.be

cheers, Bart



Ann
18-7-2009
 Meld misbruik5-3-2009 19:54:50

Hey Liese,


Inderdaad het is allemaal niet goedkoop daarmee dat ik is effe rondvraag! Want enerzijds wil ik dat wel , is een mooie herinnering anderzijds vind ik het allemaal wat teveel kosten.
Ik ga toch wel is rondkijken en wat prijzen vragen en dan zien we wel.
Allez hopelijk hebben we allebeid goed weer he :)


Groetjes Ann
09/05/09



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...