Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie binnen - Vlaams-Brabant

  5-3-2009 13:21:52
Hallo allemaal!

Wij trouwen op 25 april en vermits het dan niet zeker is dat we mooi weer hebben, zoeken we zeker nog een binnenlocatie. We hadden zelf gedacht aan het Atomium of de Plantentuin in Meise, maar ik vraag me af of het daar dan niet te druk is op zaterdag. Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom!

Alvast bedankt!

Nathalie

Nathalie
20-12-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1287


Valerie
25-4-2009
 Meld misbruik16-3-2009 21:46:54

Hallo Natalie
wij trouwen ook op 25 april en hebben net hetzelfde probleem. Heb al eens een kijkje genomen in het Neromhof te Meise en omgeving Imde. Het is niet gemakkelijk om een geschikte binnenlocatie te vinden!!! Veel succes
Groeten
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...