Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede waterproof mascara??

  5-3-2009 10:03:00
Hoi bruidjes,

kan iemand me een goede waterproof mascara aanraden aub? Mijn make-up wordt wel gedaan op onze trouwdag, maar ik wil toch een goede mascara in mijn make-uptasje hebben zitten om overdag indien nodig 'bij te werken'.

Ik ben gisteren in de Inno en Ici Paris geweest en heb daar helaas niet veel hulp gekregen van de verkoopsters, daarmee vraag ik hier tips en ervaringen aan mede-bruidjes!

Groetjes en bedankt voor reacties!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Liese
9-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1097


Evi
30-5-2009
 Meld misbruik5-3-2009 13:20:17

Ik gebruik sinds 3tal jaar de waterproof mascara diorshow van (logisch)dior. Wijk zelden af van dit merk omdat dit de eerste waterproof mascara is die effectief ook waterproof is. Zelf als je er hele dag mee gaat zwemmen is dat geen probleem.

Denk dat hij momenteel rond de 30euro kost en je kan hem krijgen bij parfumerie zaken (ici paris, Paris XL, chantilly) als ook in de Inno.



Joke
18-4-2009
 Meld misbruik5-3-2009 19:01:21

Hallo

Inderdaad Diorshow waterproof van Doir... Is al jarenlang mijn dagelijkse compagnon! (niet dat 'waterproof' iedere dag nodig is natuurlijk ;) )

Groeten

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...